معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان:
مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی برای بیش از 640نفراشتغالزایی دارند
سياسي
بزرگنمايي:
پیام خوزستان - اهواز - معاون فنی و نظارت اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 640 نفر در سال جاری به صورت مستقیم در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خوزستان مشغول به کار هستند.
محمد طلا شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمادگی مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی خوزستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی با مدیران و بهره برداران مجتمعهای خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی است.
وی در خصوص ایجاد اشتغال در مجتمعهای خدمات رفاهی بیان کرد: در حال حاضر 43 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان وجود دارد که برای بیش از 640 نفر اشتغالزایی داشته است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان با بیان اینکه میزان استقبال سرمایه گذاران در این بخش بیش از ظرفیت محدود جادهها است، تصریح کرد: در این خصوص طرح جامع مجتمعهای خدمات رفاهی در سال 95 به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان و شورای توسعه و برنامه ریزی رسید.
شجاعی یادآور شد: بر اساس این طرح مجتمعها در نقاط مورد نیاز احداث و هدف بعدی افزایش تعداد مجتمعها بر اساس رعایت فواصل و تعیین نقاط مورد نیاز به 155 مجتمع است.
وی عنوان کرد: برای ارائه خدمات بهینه به مسافران کمیته ویژه نظارت مصوب ستاد خدمات سفر کشور در قالب اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای، اداره کل میراث فرهنگی، شرکت پخش ملی فرآوردههای نفتی، معاونت بهداشت و درمان، ستاد اقامه نماز و اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا بر فعالیت این مجتمعها نظارت میکند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان با اشاره به آغاز نظارت کمیته کار بر فعالیت مجتمعها از سال 96 گفت: بازدیدها و رفع نواقص از سال 96 تاکنون در زمینه بهبود ارائه خدمات تأثیر زیادی داشته و مجتمعهایی که در اصلاح و رفع نواقص کوتاهی کنند، تعطیل میشوند.
شجاعی در ادامه گفت: در نظر گرفتن جایگاه سوخت یا رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی به تفکیک، فروشگاه، اتاق کودک و مادر، پارکینگ و فضای سبز در مجتمعهای خدمات رفاهی الزامی است.
وی در پایان بیان کرد: در راستای ارتقای سطح خدمات، مناسب سازی فضا برای معلولان و نصب بنر معرفی مدیر داخلی و درج سامانه پیام کوتاه 1000141 و 2000141 بر روی بنر برای رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/112711/