پیام خوزستان

آخرين مطالب

لیگ برتر فوتبال؛

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و سوم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - چهار نماینده فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و دوم مسابقات به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش ایرنا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان در خانه و تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می روند این در حالی است که هر چهار نماینده خوزستان در این فصل نتایج ایده آلی کسب نکرده اند.
**ماشین سازی - فولاد
در این هفته از رقابت ها تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی نیز به مصاف یکدیگر می روند که پیروزی فولادی ها در این دیدار باعث می شود تا یک پله در جدول صعود کنند.
فولادی ها در این فصل به همراه افشین قطبی تاکنون سه شکست تجربه کردند و این موضوع جایگاه تیم فولاد را در جدول نگران کننده کرده است؛ شاگردان قطبی در چند بازی گذشته نشان دادند که در بازی های بیرون از خانه نیز تیم دست و پا بسته ای نبوده و می توانند برای حریفان مشکل ساز شوند.
تیم فولاد خوزستان به دنبال پیروزی برابر 2 تیم مدعی تراکتورسازی و پرسپولیس، سه شکست متوالی کسب کرد؛ فولادی ها در هفته گذشته برای اولین بار در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم سپاهان به میدان رفتند که نتیجه این بازی به تساوی رسید.
فولادی ها که در فصل های 84-83 و 93-92 موفق به قهرمانی در لیگ برتر ایران شدند با آمدن قطبی این امیدواری برای آنها به وجود آمد که باز هم شانس قهرمانی در لیگ و یا کسب سهمیه آسیایی را داشته باشند اما آمار و ارقام این فصل از رقابت ها نشان می دهد که معدل گل زده فولادی ها به یک گل هم نمی رسد و این موضوع برای آینده فوتبال خوزستان نگران کننده است.
حال باید دید افشین قطبی در برابر تیم جوان و جنگنده ماشین سازی چه تفکری در پیش خواهد گرفت تا بتواند علاوه بر کسب یک نتیجه ایده آل، با دست پر از میدان خارج شود هر چند در سمت مقابل رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی قرار دارد که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است. هم اکنون تیم های فولاد و ماشین سازی با نتایج 26 و 25 به ترتیب در رده های هفتم و نهم رده بندی هستند.
**استقلال خوزستان - تراکتورسازی
استقلال خوزستان که هم اکنون با کسب 3 برد، هفت تساوی و 12 باخت در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد در این هفته به مصاف تیم تراکتورسازی می رود که حال و روز بسیار خوبی دارد و با 43 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفته است؛ این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد چرا که می توانند با امتیاز گرفتن از این دیدار جایگاه خود را بهبود دهند.
آبی های خوزستان هفته گذشته مقابل حریف اصفهانی خود تیم ذوب آهن دوازدهمین شکست خود را در لیگ تجربه کردند؛ بی شک از دست دادن این سه امتیاز می تواند در ادامه کار برای استقلال خوزستان بسیار سنگین باشد و این تیم را به لیگ پایین نزدیک تر کند.
زنگ خطر سقوط به لیگ یک برای تیم استقلال خوزستان به صدا درآمده و شاگردان کریم قنبری اگر به دنبال بقا در لیگ هستند باید از هر بازی امتیاز کسب کنند؛ تیم استقلال خوزستان در صورت پیروزی در این دیدار 13 امتیازی شده و احتمال آن وجود دارد که در رده پانزدهم جدول قرار گیرد.
تیم استقلال خوزستان به دلیل پرداخت نشدن بدهی دیوید ساکونی بازیکن سابق خود، چندی پیش از سوی فیفا جریمه شد و 6 امتیاز از این تیم جنوبی کسر شد؛این بدهی هنوز پرداخت نشده و این موضوع می تواند این تیم را وارد بحرانی به مراتب دشوارتر از وضعیت کنونی کند.
**نفت آبادان – ذوب آهن
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته در یک دیدار بیرون از خانه برابر تیم با انگیزه پیکان متوقف شد تا یک امتیاز شیرین کسب کند اگر چه نفتی ها همچنان در منطقه خطر قرار دارند و باید از بازی های آینده خود امتیاز کسب کنند.
برزیلی های ایران از هفت بازی انجام شده در نیم فصل دوم تنها پنج امتیاز کسب کرده اند که ادامه این روند می تواند جایگاهشان را به خطر بیندازد.نفت آبادان در نیم فصل دوم بازیکنان مطرحی همچون جاسم کرار، بهنام برزای و اکبر ایمانی را از دست داد که این موضوع به خط هافبک این تیم آسیب وارد کرد.
تیم نفت آبادان در این هفته میزبان تیم ذوب آهنی است که هفته گذشته برابر استقلال خوزستان سه امتیاز شیرین کسب کرد؛ تیم ذوب آهن پس از حضور علیرضا منصوریان نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و اکنون با کسب 22 امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.
صنعت نفت آبادان پس از گذشت 22 هفته از رقابت ها، 15 مساوی، پنج باخت و 2 برد به دست آورده و در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارد. نفت آبادان در این فصل بیشترین تساوی را در بین تیم های لیگ کسب کرده و در بازی های خانگی امتیازات بسیاری از دست داده است. نفتی ها در صورت پیروزی برابر ذوب آهن می توانند 2 پله در جدول صعود کنند.
**سپاهان - نفت مسجدسلیمان
نفت مسجدسلیمان که در نیم فصل دوم نتوانسته است به خوبی عمل کند و از هفت بازی گذشته خود تنها سه امتیاز کسب کرده است در هفته بیست و سوم رقابت ها در یک دیدار حساس برابر سپاهان آن هم بیرون از خانه صف آرایی می کند که برای فاصله گرفتن از انتهای جدول نیاز به هر سه امتیاز بازی دارد.
نفتی های مسجدسلیمان در حالی رو در روی سپاهان قرار می گیرند که این تیم سرشار از انگیزه و روحیه است و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می رود. مصاف تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در شرایطی برگزار می شود که بازی رفت 2 تیم در مسجدسلیمان با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.
در تعطیلات زمستانی محمد پاپی، محمد شادکام، مهرداد طهماسبی و هیثم هاشمی زاده به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند این در حالی است که میلاد فراهانی، پیمان میری و محمود قائد رحمت از جمع بازیکنان این تیم جدا شدند.
وجود مشکلات مالی و حواشی اطراف تیم نفت مسجدسلیمان از مهمترین دغدغه های مسئولان و کادر فنی این تیم است و این موضوع تاکنون آسیب جدی به تیم وارد کرده است. شاگردان علیرضا مرزبان در صورت پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شده و 2 پله در جدول صعود می کنند.
به گزارش ایرنا تا پایان لیگ، هشت هفته باقی مانده و نمایندگان خوزستان می توانند با نتیجه گیری مناسب و برطرف کردن مشکلات تیم و جلب رضایت خاطر هوادارانشان به آینده راه امیدوار باشند.
دیدار نمایندگاه خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح ذیل است:
جمعه 9 فروردین:
ماشین سازی – فولاد (ساعت 17 ورزشگاه بنیان دیزل)
شنبه 10 فروردین:
استقلال خوزستان - تراکتورسازی ( ساعت 19 ورزشگاه غدیر اهواز)
یکشنبه 11 فروردین:
نفت آبادان – ذوب آهن ( ساعت 17 ورزشگاه تختی آبادان)
سپاهان – نفت مسجدسلیمان (ساعت 19 ورزشگاه نقش جهان)
9879/6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/113500/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه 3 و پخش آنلاین

اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

مرگ دردناک جوان 24 ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

پایان صبر استراتژیک ایران!

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

احتمال تغییر در رقم دستمزد 1403 کارگران قوت گرفت؟

تعطیلی پنجشنبه ها شامل کارگران هم می‌شود؟

پروژه‌های مسکن مهر خوزستان تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شوند

دزفول، در جایگاه نخست جذب گردشگران نوروزی خوزستان در 1403

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 09:30

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»

اوقات شرعی اهواز، 30 فروردین 1403

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟

هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق

پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

رشد نم هوا در اروند

آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

گلریزان 40 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد

تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع

«حمزه خلیلی» معاون اول قوه قضاییه شد

تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت

آیا ممکن است چهره صورت‌های فلکی تغییر کند؟

صدای زمین را بشنوید

دلیل کمبود برخی اقلام شیرخشک در داروخانه‌‌های خوزستان چیست؟

برداشت گندم در شادگان آغاز شد

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول با 9 مصدوم

شهردار جدید مسجدسلیمان انتخاب شد

13 پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد

زمان واریز سهمیه جدید بنزین اعلام شد

کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند

کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان

برتری 2 برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان

اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

ارسال 13 پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول

سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران

قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است