پیام خوزستان

آخرين مطالب

آخوندی حداقل واقعیت‌ها را می‌گفت/رفتار برخی بازیکنان را به کمیته انضباطى گزارش ندادیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان- احمد پارو اظهارکرد: باتوجه به صحبت‌های اخیر خانم آخوندی، توقع ما این بود که حداقل واقعیت‌ها را هم بگوید. سال گذشته باتوجه به مشکلات اقتصادى و بخشنامه وزیر نفت مبنی بر کاهش 60 درصدی بودجه تیم‌هاى قهرمانى تابع وزارت نفت این موضوع شامل حال باشگاه ما و به طبع تیم فوتسال بانوان نیز شد. باشگاه پالایش نفت آبادان دارای 9 تیم دربخش قهرمانی است که همگی با کاهش بودجه مواجه شدند و این اتفاقات در حالی رخ داد که دو فصل پیش تیم فوتسال بانوان ما با شرایط مالی بسیار بهتری مواجه بود.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به کاهش بودجه باید هزینه ها را مدیریت می‌کردیم و سال گذشته قراردادی بین ما و بازیکنان تیم فوتسال بانوان باشگاه منعقد شد که به آن پایبند بودیم و علاوه بر آن نیز بنده  25 درصد پاداش مربوط به مدیرعامل را هم به بازیکنان پرداخت کردم. البته باتوجه به کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان و باخت‌هایی که در طول فصل داشتیم، مبلغی از قرارداد بازیکنان کسر شد.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: باشگاه طبق قرارداد، پول بازیکنان را تمام و كمال پرداخت کرده است و هیچ قول و قراری مبنی بر پرداخت مبلغی خارج از قرارداد به بازیکنان نداده بودیم. در هر صورت برخی بازیکنان جدا شده از تیم، مطالبی را عنوان می‌کنند که واقعا بی انصافی است و انتظار نداشتیم چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند.

وی افزود: فصل گذشته بازیکنانی را داشتیم که باتوجه به رفتارهای‌شان باید از تیم کنار گذاشته و محروم می‌شدند ولی خود بنده و هیات مدیره واقعا صبوری کردیم و باتوجه به این که بازیکنان از شهرستان آمده بودند و خانم هم بودند تلاش کردیم، شرایط را به صورتی برای آن‌ها فراهم کنیم که از نظر روحی روانی و فنی وضعیت سختی در آبادان نداشته باشند اما اکنون در صحبت‌هایشان بی‌انصافی می‌کنند. ضمن این‌که باشگاه مى‌توانست مسایل رفتارى برخى از بازیكنان در فصل گذشته را طى نامه و مستندات انضباطى باشگاه به كمیته انضباطى فدراسیون، تیم ملى و سایر باشگاه‌ها اعلام کند كه از این مساله به خاطر آینده ورزشى و مالى بازیكنان صرف نظر كردیم.

پارو با اشاره به امکاناتی که فصل گذشته برای تیم فوتسال بانوان این باشگاه فراهم شده بود، عنوان کرد: 99 درصد سفرهای ما با پرواز بود که فکر می‌کنم هیچ تیمی این کار را انجام نداد و بازیکنان را در بهترین شرایط پشتیبانی قرار دادیم که تمام این‌ها باوجود کاهش بودجه و مشکلات مالی صورت گرفت.

وی گفت: فصل گذشته سال سختی را نه از نظر فنی، بلکه باتوجه به مشکلاتی که برخی بازیکنان برای‌مان ایجاد کردند، داشتیم، در حالی که هرگز صحبتی از این مسایل نداشتیم. به هر حال من به دنبال توجیه نیستم، چرا که می دانم مسیر سیاست‌هاى باشگاه درست و شفافیت عملكردمان هم به خوبى مشخص است و با تمام بازیکنان نیز صادق بودیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در ادامه درباره وضعیت تیم فوتسال بانوان این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور نیز گفت: در ابتدا قرار بود که امسال 25 درصد به بودجه ما اضافه شود که روی این موضوع حساب کرده بودیم ولی مجددا نامه‌ای از سوی وزیر نفت ابلاغ شد که طبق بودجه سال 96 کار کنید، یعنی شرایط ما هیچ تغییری نکرده و مانند فصل گذشته است ولی ما به دنبال فراهم كردن شرایط بهتر هستیم.

وی افزود: برای سرمربیگری تیم در فصل جدید مسابقات با خانم جدیدی‌زاده در چندین نوبت مذاكره داشتیم اما او تشخیص داد از همکاری انصراف دهند و ما مجددا با خانم پوربهبهانی كه فصل گذشته به عنوان سرمربى فشارهای زیادی را هم متحمل شد، همکارى کردیم. اكنون در مرحله جذب بازیکن هستیم ولی باتوجه به بودجه‌مان جذب بازیکن شاخص بسیار سخت است. رویکردمان جذب بازیکنان بومی و معرفی پتانسیل‌های جوان در استان و آبادان است. امیدوارم با بضاعت مالی که داریم، در لیگ نیز شرایط خوبی برای‌مان رقم بخورد.

پارو درباره اخبار نادرستی که از این باشگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود نیز گفت: باشگاه پالایش نفت آبادان این حق را براى خود محفوظ مى‌دارد تا با هر گونه تهمت و افترا بدون ارائه اسناد و مدارك رسمى و معتبر از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیرى و برخورد قانونى کند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/129948/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

عبدی: جذب حمایت داخلی از حمله به اسرائیل با برخورد با زنان در خیابان‌ها، تعارض دارد

تیپ متفاوت محسن رضایی و لاریجانی در یک عکس زیرخاکی

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

نامه وزیر دفاع به قالیباف

نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد

فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال

مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

مقاومت ترموود در برابر آتش

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

6 عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

برداشت کلزا در بهبهان

خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد

اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان

استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان

امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

امیر آشتیانی برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای به قزاقستان سفر کرد

زهره الهیان: از اقدام پلیس برای اجرای طرح «نور» حمایت می‌کنیم

سخنگوی دولت روحانی: وقتی خودتان تیک آبی و خاکستری می‌گیرید، بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

آزادی 2 زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

اختصاص 60 میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان

بازداشت بیش از 100 دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر

پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان

نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید

سلنا گومز در پشت صحنه یک سریال کمدی

نگاهی به آنونس سریال دوپینگ