پیام خوزستان

آخرين مطالب

قدردانی مخبر از عملکرد رسانه‌ها در راستای ایجاد شور انتخاباتی سياسي

قدردانی مخبر از عملکرد رسانه‌ها در راستای ایجاد شور انتخاباتی
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایرنا / سرپرست ریاست جمهوری از مجموعه اقدامات و زحمات رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی برای زمینه‌سازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی و فضای مشارکتی و نیز فراهم کردن فرصت و بستر مناسب برای ارائه توانمندی‌های کاندیداها و کسب شناخت دقیق مردم از ظرفیت‌های فکری و عملی نامزدهای انتخابات قدردانی کرد.
محمد مخبر روز چهارشنبه 13 تیر 1403 در جلسه هیات دولت، ضمن قدردانی از ابراز محبت و حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت تصریح کرد: هر چه زمان بیشتری از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش می‌گذرد، خلاء وجودی ایشان بیشتر احساس می‌شود.
سرپرست ریاست جمهوری از عملکرد وزرای نیرو و نفت در زمینه افزایش تولید و نیز تدابیر موثر برای مدیریت مصرف قدردانی کرد و تداوم روند فعلی برای مدیریت صحیح عرصه تولید و مصرف انرژی را خواستار شد.
مخبر همچنین از مجموعه اقدامات و زحمات رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی برای زمینه‌سازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی و فضای مشارکتی و نیز فراهم کردن فرصت و بستر مناسب برای ارائه توانمندی‌های کاندیداها و کسب شناخت دقیق مردم از ظرفیت‌های فکری و عملی نامزدهای انتخابات قدردانی کرد.
در جلسه امروز(چهارشنبه) هیات دولت همچنین وزیر نفت با اعلام خبر آغاز پرداخت جوایز مصرف بهینه به 17 میلیون مشترک گاز که مصرف آنان در زمستان 1402 نسبت به زمستان 1401 کمتر شده بود، افزود: توزیع 3800 میلیارد تومان پاداش میان 17 میلیون مشترک که مصرف بهینه داشته‌اند، از دیروز آغاز شده است.
جواد اوجی همچنین از آغاز ارائه گواهی سپرده گاز در بورس انرژی به مشترکینی که مصرف بهینه داشته‌اند، خبر داد و اظهار داشت: با زحمات و پشتیبانی‌های همه اعضای دولت و مسئولان و دستگاه‌های مربوطه، پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، صدور حواله گاز برای آن میزان سوختی که هر مشترک بتواند با مصرف بهینه ذخیره کند، آغاز شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس هر مشترکی که در مصرف گاز صرفه‌جویی کند، می‌تواند به همان میزان حواله دریافت کرده و آن را به بالاترین قیمت در بورس انرژی به فروش برساند. اجرای این طرح از دیروز با مجوز صدور گواهی برای 150 میلیون مترمکعب گاز آغاز شد و شرکت ملی گاز نیز متعهد است که این گاز را در هر زمانی تامین کند.
وزیر نفت با اشاره به دغدغه جدی رئیس جمهور شهید نسبت به مسئله مدیریت مصرف در کنار مدیریت تولید، با بیان اینکه وزارت نفت دولت مردمی مدیریت هر دو عرصه تولید و مصرف را با جدیت دنبال کرده است، تصریح کرد: دیروز اسنادی میان شرکت ملی گاز و سرمایه‌گذاران برای جایگزینی 1 میلیون بخاری کم‌بازده با بخاری‌های پربازده منعقد شد که می‌تواند هم به مدیریت و کاهش مصرف بیانجامد و هم گامی موثر در راستای اجرای قانون هوای پاک باشد.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با گلایه از ارائه اطلاعات و اخبار غیرواقعی در جریان رقابت‌های انتخاباتی درباره عملکرد دولت در حوزه محیط زیست خاطرنشان کرد: در دولت مردمی علاوه بر معافیت دادرسی‌ها، تصویب طرح بیمه پرداخت خسارت حیات وحش، تعیین تکلیف 411 ابرپروژه کشور، راه‌اندازی بیش از 2 هزار خانه محیط زیست و اختصاص 15 درصد احکام برنامه هفتم توسعه به موضوع محیط زیست، قطعنامه سازمان ملل در موضوع گرد و غبار را نیز داشتیم که به طور عمده دستاوردهای بی‌سابقه‌ای در حوزه حفاظت محیط زیست هستند.
علی سلاجقه اضافه کرد: همچنین در این دولت در طرح‌های دارای مجوز ارزیابی محیط زیستی 46 درصد، در پایش خوداظهاری‌ها 120 درصد، در عرصه حفاظت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی 70 درصد، در بحث محیط زیست دریایی و تالاب‌ها، در بخش تعداد ایستگاه‌های پایش آلودگی میکروبی سواحل و شناگاه‌های ساحلی 55,5 درصد، در بحث بازرسی‌ها و ممیزی‌های محیط زیست 185 درصد، در مسئله جذب مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوامع محلی و سرمایه‌های اجتماعی 288 درصد و مناطق ارزش‌گذاری شده اقتصادی محیط زیست کشور 3 هزار و 550 درصد رشد داشته‌ایم و تا پایان شهریور سال گذشته، تقریبا برای 92 درصد کشور، داشته‌های محیط زیستی را به صورت آمار و ارقام در قالب نقشه ارائه کرده‌ایم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در جلسه امروز هیات دولت در توضیح عملکرد دولت مردمی برای مقابله با هر گونه استخدام سفارشی گفت: از زمانی که قانون و آیین‌نامه مربوط به آزمون‌های استخدامی فراگیر تصویب شده تا دوره دولت مردمی، کلا 8 آزمون فراگیر برگزار شده و افتخار دولت شهید رئیسی این است که در طول سه سال فعالیت این دولت 3 آزمون فراگیر برگزار کردیم و ثبت‌نام آزمون چهارم نیز مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته از قبل، از دیروز آغاز شده و این آزمون پنجم مرداد برای جذب 8 هزار و 449 نفر برگزار خواهد شد.
لطیفی اظهار داشت: در کنار این چهار آزمون فراگیر، 18 آزمون اختصاصی نیز برای دستگاه‌ها از جمله در آموزش و پرورش برگزار شده است، لذا جذب نیرو در این دولت بدون هیچ‌گونه مداخله فردی و سلیقه‌ای انجام شده است.
سخنگوی دولت نیز در این جلسه با انتقاد شدید از ایراد تهمت و طرح مطالب دروغ از سوی برخی نامزدها و ستادهای انتخاباتی علیه عملکرد دولت مردمی گفت: اسناد و فیلم جلسات دولت و ارائه گزارش‌ها از وضعیت وخیم اقتصادی و فشار ناشی از آن بر جامعه کارگران، معلمان، پرستاران و دیگر اقشار جامعه و اعتراض‌های شدید اجتماعی نسبت به نرخ بالای تورم و خلق پول‌های گسترده در دولت قبل موجود است، اما با این وجود عده‌ای با سیاهنمایی قصد دارند بر خلاف واقعیات موجود، از عملکرد رئیس جمهور شهید و دولت مردمی که این وضعیت وخیم و بحرانی را تحویل گرفته و به دنبال درمان و بهبود اوضاع بودند، گزارش غیرواقعی به مردم ارائه دهند.
علی بهادری جهرمی از سازمان صدا و سیما و کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور خواست وقت و فرصت مناسبی برای پاسخگویی به سیل اتهامات و مطالب دروغ مطرح شده علیه دولت مردمی اختصاص دهند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/896210/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رسانه ملی؛ تقویت‌کننده دیپلماسی مقاومت

آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دزفول و اندیمشک

حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

«حسینیه معلی» از امشب به تلویزیون می‌آید+ ساعت پخش و کارشناسان فصل جدید معلی

تبریک سران کشورها به رئیس جمهور منتخب/ علی اف: اهمیت زیادی برای روابط با ایران قائل هستیم/ بشار اسد: مقاومت همچنان رویکرد مشترک خواهد بود

تحلیلگر صهیونیست: بهای آزادی اسرای اسرائیلی، سقوط کابینه نتانیاهو است

بیمه نامه آسانسورهای فاقد تاییدیه ایمنی نامعتبر است

واگذاری 3 هزار قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در خوزستان

آنتونیونی، دسیکا و تروفو در بخش کلاسیک ونیز

گیشه سینما همچنان در دست فیلم‌های کمدی

بخش ربات امنیتی تجاری آمازون تعطیل می‌شود

دو ماده معدنی جدید در چین کشف شدند

آرای نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در شمال خوزستان

ترفند عجب دشان برای پیروزی در ضربات پنالتی

صحبت‌های عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان در حاشیه اولین تمرین

فخری: در المپیک پرقدرت حضور پیدا خواهیم کرد

پورسلمان: از فخری قول گرفتیم هروقت نیاز داریم به تیم کمک کند

آمریکا مدال طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد را برای زارع کنار گذاشت

رهبری: در توکیو با ناداوری به جمع 4 تیم برتر نرسیدیم

جنس نماینده ایران برای قهرمانی در آسیا جور شد

تمرین ملی پوشان شمشیربازی مقابل وزیر ورزش و جوانان

تیم ملی غواصی آزاد راهی مسابقات قهرمانی جهان صربستان شد

انتقاد رسانه ایتالیایی از خرید طارمی

جلسه گاریدو و درویش؛ صحبت پیرامون برنامه های پرسپولیس

صعود 88 هزار واحدی بورس پس از انتخاب نهمین رئیس‌جمهور

ریزش میلیونی قیمت سکه در بازار؛ دلار به کانال 59 هزار تومان بازگشت

وزیر کشور: به نهمین رئیس‌جمهوری منتخب ایران تبریک می‌گوییم

داستان جالب یک رمان به نام «کتاب بی کتابی»

معرفی کتابی به نام «رویای آمریکایی»

تبریک نیکزاد به پزشکیان: از امروز همه باهم برای ایران قوی تلاش خواهیم کرد

نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب؛ امروز ساعت 15

پیام روحانی پس از اعلام نتایج انتخابات: دولت چهاردهم دولت اول پزشکیان است نه دولت سوم دیگری

عبدی: در جلسه هیات دولت فعلی، تندروها در برابر ادب و فروتنی پزشکیان شرمنده خواهند شد

بشار اسد با تبریک به پزشکیان: مقاومت همچنان رویکرد مشترک خواهد بود

رئیس‌جمهور عراق به پزشکیان پیام داد

پوتین به پزشکیان تبریک گفت؛ ابراز امیدواری برای افزایش همکاری‌ها

آذری جهرمی خطاب به نسل z: بیاین باهم یک اکیپ شیم برای ایران

هوای 2 شهر خوزستان در وضعیت خطرناک

تقویم نجوم 1403 (بخش شانزدهم) + دانلود جدول رصد

موافقت حماس با پیشنهاد مذاکره برای آزادی اسرای اسرائیلی پس از آغاز مرحله اول

نعیم قاسم: حزب‌الله برای سخت‌ترین احتمالات آماده است

رادیو محرم؛ حسینیه‌ای به وسعت دل‌های پاک

شروع به کار طرح ملی ورزش و مردم در خوزستان

آتش‌سوزی در مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در پی حمله پهپادی مقاومت لبنان

واگذاری سه هزار و 500 قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در خوزستان

زن داداش من یک تنه می تونه آبرومو ببره

به چه قیمتی میخوای مهاجرت کنی؟

شرط عقدمون این بود که نصف اموالت به نام من باشه!

روایت تلخ شرکت کننده «صداتو» از بیماری اش

تغییرات در کمیته انتخاب اسکار فرانسه