پیام خوزستان

آخرين مطالب

کامبک «تگزاس 3» برای صدرنشینی؛ شروع خوب «شه سوار» با «آغوش باز» فرهنگی

کامبک «تگزاس 3» برای صدرنشینی؛ شروع خوب «شه سوار» با «آغوش باز»
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - مهر / در هفته گذشته «تگزاس 3» توانست با پیشی گرفتن از «قیف» و «پول و پارتی» جایگاه نخست خود را بازپس گیرد، همچنین فیلم های «آغوش باز» و «شه سوار» با استقبال مخاطبان در هفته اول مواجه شدند.
برمبنای آمار سمفا تا ساعت 23:43 شنبه 24 شهریور ماه؛ 15 میلیون و 847 هزار و 267 نفر در 414 هزار و 408 سانسی که 37 فیلم سینمای ایران را در سالن‌های سینمایی نمایش می‌دهند، به تماشای آثار نشسته اند و فروشی نزدیک به 895 میلیارد و 99 میلیون و 713 هزار تومان را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند. بدین ترتیب فروش سینمای ایران در آستانه 900 میلیاردی شدن است.

در هفت روز گذشته فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در 10 هزار و 462 سانس را پیدا کرده اند و توسط 296 هزار و 321 نفر تماشا شده اند؛ به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با 20 میلیارد و 173 میلیون و 519 هزار تومان بوده است و با توجه به تعطیلی‌ها در هفته گذشته سینما نسبت به 2 هفته قبل کاهش فروش 7 میلیاردی را تجربه کرده است.
«تگزاس 3» با در اختیار داشتن 435 سالن سینما، توسط بیش از 144 هزار نفر تماشا شده و فروش 7 و نیم میلیاردی را تجربه کرده است، «تگزاس 3» با کامبکی بی سابقه صدر جدول را مجدداً از آن خود کرده است؛ «قیف» و «پول و پارتی» که در هفته‌های قبل صدرنشین بودند این جایگاه را به «تگزاس 3» برگرداندند.
«تگزاس 3» پرفروش‌ترین فیلم سال 1403 تا امروز است که اکران خود را از 8 خرداد به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه آغاز کرده است و با در اختیار داشتن 695 سالن سینما توسط 4 میلیون و 52 هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از 226 میلیارد تومان رسیده است.
فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی که اکران خود را از 15 شهریور آغاز کرده است و هفته قبل با فروش 6 میلیاردی صدرنشین بود، این هفته با فروش بیش از 7 میلیارد و 400 میلیون تومانی در جایگاه دوم جدول فروش قرار گرفته است.
«پول و پارتی» سعید سهیلی که از 3 مرداد بر پرده سینماها نقش بسته 2 هفته است که صدر گیشه را از دست داده و توسط 114 هزار و 155 نفر تماشا شده است. این فیلم در هفته گذشته به فروش حدود 5 میلیارد و 900 میلیون تومانی دست یافته است و در جایگاه سوم جدول فروش قرار گرفته است.
کمدی رمانتیک «پول و پارتی» که اکران خود را توسط پخش شایسته فیلم در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است، با جذب حدود 1 میلیون و 324 هزار مخاطب به فروش کلی بیش از 71 میلیارد رسیده است.
فیلم سینمایی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی که اکران خود را از 15 شهریور آغاز کرده است؛ این هفته با افزایش سه میلیاردی فروش خود مشابه هفته گذشته در جایگاه چهارم جدول فروش قرار گرفته است. 4 میلیارد و 900 میلیون تومان عددی است که از فروش این فیلم سینمایی اعلام شده است.
فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی نیز که اکران خود را از 15 شهریور آغاز کرده است با حفظ روند صعودی فروش و ارتقا جایگاه خود با حضور بیش از 49 هزار مخاطب فروش 2 و نیم میلیاردی را تجربه کرده و در جایگاه پنجم قرار دارد.
«خجالت نکش 2» که از 16 خرداد بر پرده سینماها نقش بسته در هفته گذشته توسط بیش از 36 هزار نفر تماشا شده و به فروش 1 میلیارد و 842 میلیون تومان دست یافته و با حفظ روند کاهشی فروش هفتگی در جایگاه ششم جدول فروش قرار گرفته است.
فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی که اکران خود را از 24 مرداد آغاز کرده است با فروش بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومانی در جایگاه هفتم قرار می‌گیرد، این فیلم اکشن جنگی در این مدت کوتاه ثبات و فروش خوبی را تجربه کرده است.
«شه سوار» به کارگردانی حسین نمازی که از 21 شهریور بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته توسط بیش از 19 هزار نفر تماشا شده و به فروش 1 میلیارد و 458 میلیون تومان در هفته اول اکران دست یافته است بر این اساس این فیلم در جایگاه هشتم قرار می‌گیرد.
چند صد میلیونی‌ها پس 8 فیلم با فروش میلیاردی
«ملاقات با جادوگر» که اکران خود را از 20 تیر ماه آغاز کرده است با فروش 695 میلیون تومانی روند جدی کاهش فروش خود را حفظ کرده و این هفته در جایگاه نهم قرار گرفت.
«در آغوش درخت» که از 17 مرداد بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته توسط بیش از 10 هزار نفر تماشا شده و به فروش 509 میلیون تومانی رسیده است. این فیلم نیز با نزول یک پله‌ای در جایگاه دهم جدول فروش هفتگی قرار می‌گیرد.
«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی که از 21 شهریور بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته توسط بیش از 4 هزار نفر تماشا شده و به فروش 298 میلیون تومان در هفته اول اکران دست یافته است بر این اساس این فیلم در جایگاه یازدهم قرار می‌گیرد.
«یادگار جنوب» که اکران خود را از 20 تیر آغاز کرده است با فروش 271 میلیون تومانی و مشابه هفته گذشته در جایگاه دوازدهم جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.
«روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ که از 10 مرداد بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته به فروش حدود 150 میلیون تومانی دست یافته است و در جایگاه سیزدهم جدول فروش قرار می‌گیرد.
«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در هفت روز گذشته با در اختیار داشتن 12 سالن سینما، توسط 2 هزار نفر تماشا شده و 127 میلیون تومان فروخته است و در رده چهاردهم قرار می‌گیرد.
قعر جدول چه خبر است
«تمساح خونی» که روند اکران آنلاین آن نیز آغاز شده است با فروش حدود 94 میلیون تومانی در رده پانزدهم جدول فروش هفتگی قرارمی گیرد.
فیلم «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده که اکران خود را از 15 شهریور آغاز کرده است با فروش حدود 92 میلیونی در هفته دوم اکران در جایگاه شانزدهم جدول قرار می‌گیرد.
«عطر آلود» که از 16 خرداد بر پرده سینماها آمده است در این هفته توسط 1339 نفر تماشا شده و در هفته گذشته به فروش 54 میلیون تومانی دست یافته و در رده هفدهم قرار می‌گیرد.
«ساعت 6 صبح» که از 3 مرداد روی پرده سینماها رفته است در هفته گذشته به فروش حدود 37 میلیون تومانی دست یافته است و در جایگاه هجدهم قرار می‌گیرد؛ این اثر سینمایی مهران مدیری هم مانند اثر قبلی شکست سنگینی از گیشه خورده است.
«سال گربه» در رده نوزدهم قرار می‌گیرد. 23 میلیون تومان عددی است که از فروش فیلم مصطفی تقی‌زاده در هفت روز گذشته اعلام شده است.
فیلم سینمایی «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی که اکران خود را از 31 مرداد آغاز کرده است با فروش حدود 13 میلیونی در جایگاه بیستم قرار می‌گیرد.
فیلم سینمایی «خانه شیشه ای» به کارگردانی امیرپورکیان که اکران خود را از 31 مرداد آغاز کرده است با فروش حدود 12 میلیونی در جایگاه بیست و یکم قرار دارد.
«شور عاشقی» که از 13 تیر اکران شده است در این هفته توسط 300 نفر تماشا شده و در هفته گذشته به فروش 11 میلیون تومانی دست یافته است؛ این فیلم در جایگاه بیست و دوم قرار می‌گیرد.
فیلم «سفر پر ماجرا» به کارگردانی حجت‌الله سیفی که اکران خود را از 23 مرداد آغاز کرده است با فروش حدود 8 میلیون و 690 هزار تومان در جایگاه بیست و سوم قرار می‌گیرد.
«مصائب شیرین 2» که از 3 مرداد بر پرده سینماها نقش بسته است در جایگاه بیست و چهارم جدول فروش قرار گرفته است. این فیلم در هفته گذشته به فروشی بیش از 2 میلیون تومان دست یافته است.
«روایت ناتمام سیما» که از 13 تیر ماه اکران شده است در هفته گذشته به فروش حدود 1 میلیون و 600 هزار تومانی دست یافته است؛ این فیلم در جایگاه بیست و پنجم جدول فروش قرار گرفته است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/942917/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بدران: نتانیاهو عمدا شروطی غیرممکن برای شکست مذاکرات مطرح می‌کند

انصارالله: عملیات اسرائیل علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است

برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم در حسینیه صاحب الامر مشهد + فیلم

چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه خوزستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

فرمانده سپاه خوزستان: هوشیاری رمز ممانعت از نفوذ دشمن است

قدرت نظامی و دفاعی سپاه پاسداران یکی از مولفه‌های بیم دشمن است

حمله پهپادی مقاومت عراق علیه هدفی در فلسطین اشغالی

شوخی آچربی با هالند؛ بازم به ما گل نزدی!

وضعیت نامشخص سهرابیان و استقلال؛ فسخ یا وصل!

دیاز: اگر گوندوگان خوش‌شانس بود اینتر را می‌بردیم!

انریکه: ثابت کردیم هرگز تسلیم نمی‌شویم!

عیادت فلیک از مارک برنال با هدیه ویژه!

گواردیول: مهار مهاجمان اینتر دستاورد بزرگی است!

مقاومت جانانه مهدی و اینتر مقابل سیتی/ پیروزی دورتموند و پاری سن ژرمن مقابل حریفان+ فیلم

کسی که سعید اسماعیلی را تا مرز ضربه‌فنی شدن برد به ایران آمد؛ پیوستن حریف ارمنی سعید اسماعیلی به شهرداری مسجد سلیمان

نمایش ضعیف ارلینگ؛ هالند مثل همیشه گم شد!

متکبرانه‌ترین شادی گل تاریخ لیگ قهرمانان

گواردیولا: مقابل استادان دفاع عالی بازی کردیم!

شکاری در سپاهان ماندنی شد

بارلا: حیف شد، می‌توانستیم سیتی را ببریم!

سوءمدیریت دلیل اصلی افت کیفی ورزشگاه‌هاست/ رفعتی تخصصی در زمین‌های چمن ندارد

آزادی مشروط یک چهره مشهور/ دسترسی یک سیاستمدار به اطلاعات محرمانه با وجود تعلیق

آزادی مشروط یک چهره مشهور/ دسترسی یک شخصیت خبرساز به اطلاعات محرمانه با وجود تعلیق

راهبرد خاص مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به حیفا

مقاومت جانانه مهدی و اینتر مقابل سیتی/ پیروزی دورتموند و پاری سن ژرمن مقابل حریفان

گل سوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیراسی

پنجره نقل و انتقالات ایران بسته شد

کلوب بروژ 0 - 3‌ دورتموند؛ شروع مطمئن نایب قهرمان!

شهادت 5 رزمنده حزب الله لبنان در راه آزادی قدس

بازگشت مشروط هاشمی به خانه /تساهل و تسامح در گزینش/ برکناری حراستی حاشیه‌ساز

سرمربی‌ الوکره: این باخت را در تبریز جبران می‌کنیم!

ضدحال به انریکه؛ آسنسیو باز هم مصدوم شد!

پیش از دیدار حساس پپ دی‌بروینه را از دست داد!

گل اول دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

تساوی یاران طارمی مقابل منچسترسیتی در شب فرار پاری‌سن‌ژرمن از شکست

گل اول پاری سن ژرمن به خیرونا توسط نونو مندز

گل دوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

تکذیب یک دروغ علیه سرپرست اداره کل سخنگوی دولت پزشکیان

(ویدیو) قسام: اسرائیل را در طوفان «استشهادی» غرق می‌کنیم

اجرای سی ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش

جوکر تایم ناهید مسلمی دیدنی شد!

بازگشت سریع السیر تراکتور از قطر به تبریز

ژابی: می‌دانم که فاینورد چه بازیکن خطرناکی دارد!

عارف در نقش ناجی تراکتور پس از 110 روز!

اولین تصاویر از مربی جدید رقیب استقلال و پرسپولیس

تصاویری از ژست و تیپ پزشکیان در پاستور

استاندار جوان و اهل تسنن کردستان را بشناسید

تاکید عراقچی بر علاقمندی ایران برای گسترش همه‌جانبه روابط بین تهران و کاراکاس

واکنش جلیلی به انفجارهای تروریستی لبنان