پیام خوزستان

آخرين مطالب

موضع جمهوری اسلامی حمایت از جبهه مقاومت است شهرستان ها

موضع جمهوری اسلامی حمایت از جبهه مقاومت است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - محمدباقر قالیباف در نشست صحن علنی مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت سیدحسن نصرالله، سید شهیدان مقاومت و رهبر شجاع و با تدبیر جبهه مقاومت، دل مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به‌درد آورد و بار دیگر خاطره تلخ فقدان شهید سلیمانی را زنده کرد.
به‌گزارش ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این بار نیز کثیف‌ترین انسان‌ها دست به ترور یکی از اولیای خدا زدند که با مبارزه موثر و ماندگار با بزرگ‌ترین دشمنان بشریت، بیشترین خدمت را به انسانیت کرد.
وی تاکید کرد: شهادت شاگرد اول مکتب امام‌خمینی(ره) را به بزرگ معلم این مکتب، یعنی رهبر حکیم انقلاب تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال استدعا می‌کنم که ما نیز بتوانیم در کلاس درس این مکتب، نمره شهادت را کسب کنیم. قالیباف یادآور شد: امید داریم شهید سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولیعصر (عج)، بار دیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش‌آفرینی مستقیم داشته باشند و از خداوند متعال تقاضا می‌کنیم، دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت در لبنان را با سید شهیدان مقاومت محشور کند. رئیس قوه مقننه ادامه داد: در حدود یک سال گذشته، شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت‌های بشری را که تاریخ تاکنون به خود ندیده، بدون هیچ‌گونه شرمی و بی‌ترس از واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده؛ این دشمن جنایتکار، باوجود اینکه هیچ محدودیتی در رعایت مرزهای انسانی برای خود قائل نبود، در میدان به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است.
وی افزود: بنابراین وارد مرحله جدیدی از جنگ پیچیده ترکیبی شده است و تلاش می‌کند با ترکیب عملیات‌های ترور و جنگ روانی، فرماندهان مقاومت را حذف و شالوده ذهنی و پشتوانه مردمی جبهه مقاومت را تخریب و از این طریق، شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.
قالیباف با بیان اینکه شناخت کامل از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن، که ان‌شاءالله منجر به شکست دشمن خواهد شد، امری لازم است، تصریح کرد: بسیار مهم است که توجه کنیم خلاف تصویری که در ذهن برخی ایجاد شده، این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد؛ بلکه برعکس به‌دلیل شکست‌های بزرگ، بقا و موجودیت این رژیم منحوس به‌خطر افتاده و از روی استیصال و برای جبران شکست‌های راهبری خود، روش‌های تاکتیکی ترور و عملیات روانی را در پیش گرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی بااشاره به نقاط ضعف رژیم‌صهیونیستی گفت: احساس امنیت، عنصر حیاتی برای بقای این رژیم محسوب می‌شود، چراکه این رژیم برپایه وعده‌های رفاه و آسایش به ساکنان سرزمین‌های اشغالی، بنا گذاشته شده است و بدون احساس امنیت، هیچ سرمایه‌گذاری و پیشرفت و رفاهی قابل‌تصور نیست.
عملیات طوفان‌الاقصی توهم امنیت را فرو ریخت وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی باعث شد توهم امنیت که رژیم‌صهیونیستی برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی ساخته بود، به یک‌باره فرو ریزد، گفت: این رژیم با فضاسازی رسانه‌ای روی عناصری همچون گنبدآهنین و دیوار حائل و قدرت اطلاعاتی توانسته بود، برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی احساس امنیت خیالی ایجاد کند، به‌گونه‌ای‌که همه بر این باور بودند که هیچ‌گاه در خاک خود در معرض خطر قرار نمی‌گیرند، اما عملیات طوفان‌الاقصی به تمام ارکان راهبردی و هویت‌ساز آنها ضربه کاری زد و همه گزاره‌های امنیت‌ساز را باطل کرد و باعث شد توهم امنیت به ترس پایدار برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی تبدیل شود و بقای این رژیم در معرض خطر جدی قرار گیرد. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی برای بقای خود چاره‌ای جز بازسازی توهم امنیت ندارد، یادآور شد: بنابراین ناچار بود وعده‌های حذف حماس و آزادی اسرا و ایجاد دولتی جدید در غزه را بدهد، اما بعد از کشتار گسترده مردم غزه نه‌تنها به هیچ‌کدام از اهداف اعلام‌شده نظامی و سیاسی خود نرسید و نتوانست خیال ساکنان سرزمین‌های اشغالی را از خطر غزه آسوده کند، بلکه جبهه‌های جدیدی از کرانه باختری، لبنان، عراق، یمن و حتی ایران گشوده شد.
رژیم‌صهیونیستی قادر به ایجاد امنیت پایدار نیست رئیس قوه مقننه، ترس پایدار از نبود امنیت در داخل سرزمین‌های اشغالی را تشدیدشده عنوان و روند موجودیت اسرائیل را با سرعت بیشتری رو به اضمحلال دانست و اضافه کرد: بر این اساس تا زمانی که رژیم‌صهیونیستی نتواند گروه‌های مقاومت مانند حماس، حزب‌الله و دیگر ارکان مقاومت را که به‌صورت یکپارچه عمل می‌کنند، حذف کند، نمی‌تواند امنیتی پایدار برای خود ایجاد کند و بیش از گذشته موجودیت خود را در خطر فروپاشی خواهد دید.
قالیباف اضافه کرد: این رژیم با کمک تمام حامیان غربی و عربی خود از هنگامی که به این جمع‌بندی رسید که توان پیروزی در میدان را ندارد و با حملات هوایی نمی‌توان پیروزی راهبردی کسب کرد، طراحی جدیدی را شروع کرده که براساس آن با نفوذ اطلاعاتی و ترور عناصر موثر جبهه مقاومت و با جنگ روانی پیچیده‌ای که در پیش گرفته است، تلاش می‌کند ساختارهای عملیاتی جبهه مقاومت را تضعیف کند و در ادامه از یک‌طرف شالوده ذهنی نیروهای مقاومت را تخریب و از طرف دیگر، برای سربازان و نیروهای داخلی خود تصور پیروزی ایجاد کرده تا از این طریق بتواند در جبهه نظامی و راهبردی هم به پیروزی برسد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از جنگ نظامی که رژیم در آن شکست خورده است، وارد جنگ اراده‌ها شده‌ایم و پیروزی، از آن کسی خواهد بود که در اراده پیروزی‌اش خللی ایجاد نمی‌شود.
خطای محاسباتی رژیم‌صهیونیستی قالیباف یادآور شد: آنچه گفته شد به‌معنی شکست رژیم در میدان جنگ نظامی و توان او در عملیات ترور و عملیات روانی است، اما این رژیم در تحلیل خود دچار خطای محاسباتی شده که بی‌تردید باعث شکست دوباره‌اش می‌شود و خطای محاسباتی در این است که جبهه مقاومت برپایه مبانی عمیق قرآنی و براساس باور به سنت‌های الهی، ایجاد شده است. رئیس قوه مقننه تاکید کرد: گرچه نقش اشخاص در این جبهه حتما موثر است و شهادت بزرگمردی مثل شهید سیدحسن نصرالله لطمه‌ای جدی به جبهه مقاومت خواهد زد، اما شهادت اشخاص، شالوده کار را مختل نمی‌کند و نه‌تنها در اراده نیروهای مقاومت خللی ایجاد نمی‌شود، بلکه براساس متن آیات قرآن، کسانی که در انتظار شهادت به‌سر می‌برند، با آرامش و اطمینانی که خدا بر قلب‌های آنان نازل می‌کند و با ایمانی بیشتر و اراده‌ای قوی‌تر جهاد را ادامه می‌دهند؛ اگر قرار بود با رفتن افراد، راه مقاومت به‌شکست بینجامد، با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نباید امروز شاهد این همه پیروزی و پیشرفت در جبهه مقاومت می‌بودیم.
نقصان نبود فرماندهان در زمانی کوتاه ترمیم می‌شود رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر آن ساختارهای حزب‌الله در طول چند دهه به‌گونه‌ای نهادینه شده است که نقصان نبود فرماندهان فعلی در زمانی کوتاه ترمیم می‌شود و بر این اساس با پیروزی جبهه مقاومت در جنگ اراده‌ها خواهیم دید که ارکان مختلف مقاومت با کمک جمهوری اسلامی ایران، به‌صورتی یکپارچه، قدرتمندانه به رویارویی با رژیم ادامه خواهند داد و شکست این رژیم در میدان نبرد استمرار خواهد یافت.
قالیباف تاکید کرد: تصویر پیروزی در جبهه دشمن در مدتی کوتاه فرو خواهد ریخت و به‌زودی مشخص خواهد شد که ممکن است با عملیات ترور، مقاومت ضربه بخورد، اما این پیروزی‌های مقطعی و تاکتیکی نمی‌تواند جای شکست‌های راهبردی را بگیرند و امنیت ازدست‌رفته باز نخواهد گشت. ساکنان سرزمین‌های اشغالی امید خود را برای آینده، بیش از گذشته از دست خواهند داد و سرعت اضمحلال موجودیت اسرائیل شدت بیشتری خواهد گرفت.
قالیباف خاطرنشان کرد: معتقدیم رژیم‌صهیونیستی با پشتیبانی‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، مالی، رسانه‌ای و بین‌المللی امریکا اقدامات جنایتکارانه خود را طراحی و اجرا می‌کند و ایالات‌متحده در تمام این جنایت‌ها شریک جرم است و تا زمانی که رژیم‌صهیونیستی را مجبور به رعایت چارچوب‌های انسانی و بین‌المللی نکرده، باید تبعات آن را بپذیرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/954293/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

صحبت های دکتر شکوری در مورد لیست آرزوها

شعرخوانی زنده یاد محمد علی بهمنی

حیدرپور: نتانیاهو جنگ را آغاز کرد و منطقه راهی جز پاسخ ندارد

گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در حرم حضرت معصومه(س)

روضه خوانی میثم مطیعی در رثای شهید سید حسن نصرالله در حرم رضوی

نماینده مجلس: جواب اسرائیل به نحوی است که همه پاسخ ایران را تحسین خواهند کرد

آصفری: جبهه مقاومت سکوت سئوال‌برانگیز روسیه را فراموش نمی‌کند

حضور کمال خرازی در دفتر حزب‌الله در تهران

دیدار مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده ارتش

حضور وزیر اطلاعات در دفتر حزب‌الله در تهران برای عرض تسلیت

وزیر کشور: نتیجه خون شهیدان نصرالله و نیلفروشان تسریع نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

ناگفته‌های بهارستان از سید مقاومت

رژیم صهیونیستی 3 فرمانده ارشد جنبش «جبهه مردمی آزادی فلسطین» را ترور کرد

ابعاد شخصیتی شهید «نصرالله» در برنامه «حنظله» رادیو نمایش

حمله حزب‌الله لبنان به نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی

برای رسیدن به صلح باید برای جنگ آماده شد/ نتانیاهو ایده مرد دیوانه را پیش گرفته است

راه و هدف شهید نصرالله و جبهه مقاومت باید تبیین شود

بیانیه دانش‌آموزخبرنگاران پانا استان البرزدر پی شهادت سیدحسن نصرالله

نقش محوری دولت بایدن در ترور رهبران مقاومت و تسلیح صهیونیست‌ها

خون شهید سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را قطعی کرد

علم شهید «نصرالله» توسط آزادگان جهان بر زمین نمی‌ماند

بروجردی: آتش‌بسی که مطرح می‌کنند بیشتر بازی سیاسی است/ حزب الله در حد یک ارتش تمام عیار قدرت دارد

شهادت حسن نصرالله، تقویت اتحاد امت اسلامی در برابر صهیونیسم

سرمستی «نتانیاهو» زودگذر است/ بمباران الحدیده و فرودگاه آن بدون پاسخ نخواهد ماند

تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهید جاودان مقاومت در مشهدالرضا

سید دوست داشتنی جبهه مقاومت

علمای بحرین: شهادت سید نصرالله نابودی اسرائیل را نزدیکتر کرد

رطوبت بالای 85 درصدی در خوزستان

صادرات بیش از سه میلیارد دلار کالای غیر نفتی از مرز‌های خوزستان

یادواره شهدای شهرستان بیله سوار با محوریت شهدای مقاومت

آزادی 158 زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی

«نسیم حیات» روایتی از 33 روز مجاهدت در برابر رژیم کودک کش

مکتب و راه شهید قدس همیشه پابرجاست

تشکیل کارگروه ملی فعالسازی بازارچه مرزی اروندکنار/ ضرورت تامین اعتبار بهسازی جاده‌های مرزی آبادان

بازیگر سینما و تلویزیون: نام سید حسن نصرالله در تاریخ مقاومت ماندگار شد

برگزاری شب شعر «خاکریز حماسه» در مشهدالرضا

تحلیلگران مصری: کشورهای منطقه باید علیه اسرائیل متحد شوند

شهادت «سیدحسن نصرالله» تزریق حیاتی دوباره در رگ‌های مقاومت است

صدایی که این روز‌ها در خیابان‌های بیروت اثر دارد!

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری برای شهیدان نیلفروشان وشیخ نبیل

خون پاک شهید نصرالله باعث استحکام مضاعف حزب الله لبنان خواهد شد

هوای هفت شهر خوزستان آلوده؛ حمیدیه در وضعیت خطرناک تنفسی

بیش از پنج میلیون و 508 دستگاه خودرو از استان خارج شدمد

سرمربی مونته‌نگرویی سه سال در ایران می‌ماند!

بزرگداشت شهدای مقاومت در شیراز برگزار می‌شود

خبر خخیلی خوش برای بازنشستگان | واریز فوق‌العاده مناطق‌ جنگی بازنشستگان از امروز

یاد سیدحسن نصرالله یکی از پایه‌های مقاومت برای پیروزی آرمان فلسطین خواهد شد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید زمانی و شهید مقاومت در بافق

درگذشت پدر شهیدان بایمانی نژاد در اهواز