پیام خوزستان

آخرين مطالب

اهالی هنر و رسانه درسوگ سید مقاومت شهرستان ها

اهالی هنر و رسانه درسوگ سید مقاومت
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - داوود میرباقری، کارگردان باانتشار پیامی، شهادت این رهبربرجسته مقاومت راتسلیت گفت. او پیام خود رابا شعری از شفیعی‌کدکنی به این مضمون آغاز کرده است: «گفتمش: خالیست شهر از عاشقان‌/ وینجا نماند مرد راهی تا هوای کوی یاران بایدش.‌/ گفت: چون روح بهاران آید از اقصای شهر‌/ مردها جوشد ز خاک، آنسان که از باران گیاه‌/ و آنچه می‌باید کنون صبر مردان و دل امیدواران بایدش» و سپس آورده است: خبر شهادت سید دوست‌داشتنی جبهه مقاومت، ناگهانی و بسیار دردناک بود.
روح بلند سردار معرکه‌های نبرد با دشمن‌ترین دشمنان انسانیت، محبوب قلوب همه آزادگان، سید‌حسن نصرا...با سیمرغ شهادت به قاف عشق محبوب ابدی و ازلی پرواز کرد ودرقرب اجدادطاهرین‌اش آرام گرفت.هرگز مرگ دربستر برای چون اویی که تمام لحظه‌های حیات‌طیبه‌اش در گرماگرم مبارزه با ظلم صهیونیست‌های نژادپرست و در دفاع از حقانیت فلسطینیان و نیز دفاع از استقلال و وحدت ملت لبنان بود، زیبنده نبود و سرانجام هم به دست اشقی‌الاشقیای زمانه، رژیم سفاک و کودک‌کش. نوشیدن شربت این چنین شهادتی گوارای وجودش باد. شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سید‌حسن نصرا... را به همه آزادگان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای روح بلند او و یاران شهیدش علو درجات و تداوم راه پرافتخارش را مسألت دارم.
مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نون‌خ با انتشار تصویری از دبیرکل حزب‌ا...لبنان، عبارت «انالله و اناالیه راجعون» و همچنین آیه‌ای از سوره مبارکه مائده «فَإِنَّ حِزبَ ا...هُمُ الغالِبونَ» را منتشر کرده است.
مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه شخصی‌اش در پی شهادت سیدحسن نصرا... با انتشار ویدئویی این‌گونه نوشت: «یارب این شاخه گل از شش جهتش دار نگاه/ این دعا کردم و از شش جهت آمین آمد».
همچنین محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی شبکه دو در فضای مجازی خود نوشت: «آدمیزاد با غصه ری می‌کند و قد می‌کشد... ما مفتخریم که غم تو را می‌خوریم سید؛ غم نبودنت را... ما از این دور غم تو را می‌خوریم و تو از نزدیک سلام ما را به ارباب برسان». 
جلیل سامان، کارگردان سریال‌های زیرخاکی، ارمغان تاریکی و پروانه هم با انتشار ویدئویی از سخنان سیدحسن نصرا... در حمایت از مردم مظلوم غزه به شهادت وی واکنش نشان داد. 
همچنین سیدعلی صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این در مجموعه‌هایی نون‌خ نقش‌آفرینی کرده بود، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرا... و جنایات اسرائیل در لبنان با انتشار تصویری از یک عروسک در پس‌زمینه خرابی‌های لبنان، با هشتک «لعنت به جنگ و جنگ‌طلبان» و «لعنت به اسرائیل» در صفحه مجازی‌اش با مردم مظلوم بیروت ابراز همدردی کرده است.
فرزاد حسنی، مجری و بازیگر نیز برای اعلام انزجار از این جنایات ددمنشانه، در صفحه شخصی‌اش از آیه سوره مبارکه عمران «ولا تحسبن ٱلذین قتلوا فی سبیل‌ا... أموتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون» (هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند) استفاده کرده است.
مژده لواسانی، مجری برنامه‌های تلویزیونی هم در واکنش به این اتفاق از جمله مشهور امام حسین(ع) «...فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل...» (مثل این‌که دنیا اصلا وجود نداشته و آخرت همیشگی و دائم بوده و هست) یاد کرده است. او همچنین عکسی را که صفحه شخصی سیدحسن نصرا... برای اعلام شهادت دبیرکل حزب‌ا... لبنان در توییتر استفاده کرده بود، بازنشر داده است.
 ژیلا صادقی، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون نیز با انتشار همین تصویر در صفحه شخصی‌اش نوشته است: انالله و اناالیه راجعون، یاعلی. 
نجم‌الدین شریعتی، مجری تلویزیون هم این ضایعه را تسلیت گفت و در صفحه شخصی‌اش نوشت: «یا أَیتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیهً مَرْضِیهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی» (تو ای روح آرام‌یافته، به سوی پروردگار بازگرد، در حالی که هم تو از او خشنودی و هم او از تو خشنود است، پس در سلک بندگانم درآی و در بهشتم وارد شو).
سیدمهدی مفیدی، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون نیز این‌گونه واکنش نشان داد: «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ ا... أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقونَ» ((ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند).
پوریا ملک‌آبادی، تهیه‌کننده برنامه قهرمان هم نوشته است: سید مقاومت یک شخص نبود؛ یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه دارد. خون سیدحسن بر زمین نخواهد ماند. همچنین ایمان قیاسی، مجری برنامه قهرمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به نسل‌کشی در لبنان واکنش نشان داده است. 
هادی حاجتمند، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی بیست‌کووید هم در فضای مجازی خود این جنایت را محکوم کرده است. 
ملیکا زارعی، مجری برنامه‌های کودک تلویزیون معروف به خاله‌شادونه نیز با ابراز همدردی و انتشار پس‌زمینه سیاه، کلمه انالله و اناالیه راجعون را منتشر کرد. 
زینب پورابراهیم، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون هم در فضای مجازی خود نوشته است: حزب ‌خدا همیشه زنده است. علاوه بر هنرمندان، مخاطبان تلویزیون هم از مسیر ارتباط همیشگی خود با این رسانه، یعنی سامانه 162، نسبت به شهادت سیدحسن نصرا... ابراز ناراحتی کرده و همدردی خود را با مردم لبنان بیان کردند. سامانه 162 بخشی از پیام‌های مردمی در واکنش به این حادثه را به شکل صوتی منتشر کرده است.
تسلیت معاون سیما در پی شهادت سیدحسن نصرا...
خداحافظ شهید بیت‌المقدس
محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه‌ملی، شهادت سیدحسن نصرا...را تسلیت گفت.دراین پیام آمده است: شهادت عالم ربانی، مرد شجاع، اسطوره، سید مقاومت و شهید بیت‌المقدس؛ سیدحسن نصرا...، دبیرکل حزب‌ا... لبنان و یاران و همراهان‌شان را به رهبر انقلاب، امت اسلامی، مردم عزیز لبنان و جبهه‌ مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.زندگی سازنده و پربار مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری بی‌ادعا و شجاع، سید مقاومت شهید نصرا...، ثمره پرورش در مکتبی است که امنیت و دفاع از حرمت خانه و حریم وطن را بر آسایش و آرامش شخصی رجحان می‌دهد.چه شیرین است عمری مجاهدانه‌زیستن و آنچنان حق‌بودن که توسط شیطانی‌ترین و باطل‌ترین نیروی عالم به شهادت رسیدن؛ چه مزد درخوری!
این فرمانده میدان مقاومت، فرمانده میدان رسانه هم بود. او که خوب رسانه را می‌شناخت و از قابلیت‌های آن بهره می‌برد؛ از راه‌اندازی شبکه المنار تا بخش‌های اعلام حربی حزب‌ا... لبنان، نشان‌دهنده عمق نگاه رسانه‌ای آن مجاهد نستوه بود.تاریخ وامدار بزرگمردی است که سرمایه پربهای جان و علم خویش را سال‌ها در طبق اخلاص نهاده و در مسیر عزت، استقلال و مجاهدت خاموش و بی‌بروز ظهور داشته و سرانجام دشمن که سال‌ها حضورش را رصد می‌کرد، ناجوانمردانه او را هدف قرار داد و با شهادتش برای همیشه جاودانه ماند.رژیم نامشروع و منفور صهیونیستی با پشتیبانی‌ همه‌جانبه نظام سلطه جهانی نشان داد هیچ حدی برای جنایات خود متصور نیست، اما جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه‌ عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهند ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/954311/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

صحبت های دکتر شکوری در مورد لیست آرزوها

شعرخوانی زنده یاد محمد علی بهمنی

حیدرپور: نتانیاهو جنگ را آغاز کرد و منطقه راهی جز پاسخ ندارد

گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در حرم حضرت معصومه(س)

روضه خوانی میثم مطیعی در رثای شهید سید حسن نصرالله در حرم رضوی

نماینده مجلس: جواب اسرائیل به نحوی است که همه پاسخ ایران را تحسین خواهند کرد

آصفری: جبهه مقاومت سکوت سئوال‌برانگیز روسیه را فراموش نمی‌کند

حضور کمال خرازی در دفتر حزب‌الله در تهران

دیدار مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده ارتش

حضور وزیر اطلاعات در دفتر حزب‌الله در تهران برای عرض تسلیت

وزیر کشور: نتیجه خون شهیدان نصرالله و نیلفروشان تسریع نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

ناگفته‌های بهارستان از سید مقاومت

رژیم صهیونیستی 3 فرمانده ارشد جنبش «جبهه مردمی آزادی فلسطین» را ترور کرد

ابعاد شخصیتی شهید «نصرالله» در برنامه «حنظله» رادیو نمایش

حمله حزب‌الله لبنان به نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی

برای رسیدن به صلح باید برای جنگ آماده شد/ نتانیاهو ایده مرد دیوانه را پیش گرفته است

راه و هدف شهید نصرالله و جبهه مقاومت باید تبیین شود

بیانیه دانش‌آموزخبرنگاران پانا استان البرزدر پی شهادت سیدحسن نصرالله

نقش محوری دولت بایدن در ترور رهبران مقاومت و تسلیح صهیونیست‌ها

خون شهید سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را قطعی کرد

علم شهید «نصرالله» توسط آزادگان جهان بر زمین نمی‌ماند

بروجردی: آتش‌بسی که مطرح می‌کنند بیشتر بازی سیاسی است/ حزب الله در حد یک ارتش تمام عیار قدرت دارد

شهادت حسن نصرالله، تقویت اتحاد امت اسلامی در برابر صهیونیسم

سرمستی «نتانیاهو» زودگذر است/ بمباران الحدیده و فرودگاه آن بدون پاسخ نخواهد ماند

تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهید جاودان مقاومت در مشهدالرضا

سید دوست داشتنی جبهه مقاومت

علمای بحرین: شهادت سید نصرالله نابودی اسرائیل را نزدیکتر کرد

رطوبت بالای 85 درصدی در خوزستان

صادرات بیش از سه میلیارد دلار کالای غیر نفتی از مرز‌های خوزستان

یادواره شهدای شهرستان بیله سوار با محوریت شهدای مقاومت

آزادی 158 زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی

«نسیم حیات» روایتی از 33 روز مجاهدت در برابر رژیم کودک کش

مکتب و راه شهید قدس همیشه پابرجاست

تشکیل کارگروه ملی فعالسازی بازارچه مرزی اروندکنار/ ضرورت تامین اعتبار بهسازی جاده‌های مرزی آبادان

بازیگر سینما و تلویزیون: نام سید حسن نصرالله در تاریخ مقاومت ماندگار شد

برگزاری شب شعر «خاکریز حماسه» در مشهدالرضا

تحلیلگران مصری: کشورهای منطقه باید علیه اسرائیل متحد شوند

شهادت «سیدحسن نصرالله» تزریق حیاتی دوباره در رگ‌های مقاومت است

صدایی که این روز‌ها در خیابان‌های بیروت اثر دارد!

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری برای شهیدان نیلفروشان وشیخ نبیل

خون پاک شهید نصرالله باعث استحکام مضاعف حزب الله لبنان خواهد شد

هوای هفت شهر خوزستان آلوده؛ حمیدیه در وضعیت خطرناک تنفسی

بیش از پنج میلیون و 508 دستگاه خودرو از استان خارج شدمد

سرمربی مونته‌نگرویی سه سال در ایران می‌ماند!

بزرگداشت شهدای مقاومت در شیراز برگزار می‌شود

خبر خخیلی خوش برای بازنشستگان | واریز فوق‌العاده مناطق‌ جنگی بازنشستگان از امروز

یاد سیدحسن نصرالله یکی از پایه‌های مقاومت برای پیروزی آرمان فلسطین خواهد شد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید زمانی و شهید مقاومت در بافق

درگذشت پدر شهیدان بایمانی نژاد در اهواز