پیام خوزستان

آخرين مطالب

حزب الله لبنان ده درصد توان جنگی خود را به اسرائیل نشان داده است شهرستان ها

حزب الله لبنان ده درصد توان جنگی خود را به اسرائیل نشان داده است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - حسن کاظمی قمی، سفیر پیشین ایران در عراق و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که به موضوع تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله اختصاص داشت اظهار کرد: رژیم اسرائیل قبل از طوفان الاقصی به دلیل توسعه راهبردی به مناطق مختلف منطقه تجاوز می‌کرد، اما اکنون برای حفظ موجودیت خود دست به چنین اقداماتی می‌زند که این امر نشان می‌دهد وضعیت رژیم صهیونیستی طی یکسال اخیر چه تحولاتی داشته است.
امروز گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بازدارندگی ندارد وی افزود: معتقدم اگر مقاومت مردم غزه نبود حماس نیز نمی‌توانست مقاومت کند. امروز رژیم صهیونیستی جای خودش نیست و گنبد آهنینش بازدارندگی ندارد. سربازان این رژیم آمادگی روحی لازم برای مبارزه را ندارند. اکنون رژیم باید مردم شهرک‌های صهیونیست‌نشین را متقاعد کند که در سرزمین‌های اشغالی بمانند و بسیاری از یهودی‌ها حاضر نیستند که به این منطقه‌ها برگردند.
با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان، مسیر حزب الله لبنان تغییر نمی‌کند کاظمی قمی تاکید کرد: ما در وسط معرکه قرار داریم و طبیعتاً در جنگ در جایی پیشروی داریم و در جایی نیز اینگونه نیست و نباید اینگونه تصور شود که آمار بالای شهدا و یا تخریب مناطق غزه و لبنان به معنای شکست است و لذا با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان، مسیر حزب الله لبنان تغییر نمی‌کند و این جریان متوقف نخواهد شد.
سفیر پیشین کشورمان در عراق بیان کرد: تمام جبهه استکبار پشت سر رژیم صهیونیستی قرار دارد و آمریکا با افتخار می‌گوید که ما بمب یک تنی سنگرشکن را به اسرائیل داده‌ایم پس اکنون ما تنها با رژیم اسرائیل مواجه نیستیم و دفاعی که مقامات آمریکا از این رژیم کودک‌کش می‌کنند در کشور خودشان برایشان دردسرساز خواهد شد.
بسیاری از مردم غرب به ایمان مردم غزه و مقاومت آنان می‌اندیشند نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان ادامه داد: بازیگران عرصه بین الملل اکنون فقط سازمان‌ها و مجامع بین‌الملل نیستند بلکه رسانه‌ها، مردم و اندیشمندان هستند که نقش اصلی را در این میدان بازی می‌کنند و تحولات را رقم می‌زنند، رهبر انقلاب فرمودند که باید به سمت امت سازی برویم و اکنون این جمله در حال تبدیل شدن به یک جنبش است. بسیاری از مردم غرب که به دنبال معنویت هستند و پوچی فرهنگ لیبرال را می‌بینند به ایمان مردم غزه و مقاومت آنان می‌اندیشند و حرکتی که امروز در حال شکل‌گیری است شبیه جنگ تحمیلی هشت ساله است؛ و مقاومتی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم برگرفته از جنگ تحمیلی ایران است.
وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت یک مجموعه به هم پیوسته است. جریان حزب الله پس از شهادت سید حسن نصرالله متوجه خواهد شد که باید قوی‌تر عمل کند و اکنون می‌داند که رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی برای جنایت ندارد. در جنگ 33 روزه رژیم اسرائیل با کمک آمریکا و تمام قوا وارد شد، اما در نهایت ناکام ماند و امروز خون سید حسن نصرالله موج جدیدی از مبارزه را در جریان مقاومت ایجاد خواهد کرد. سید حسن نصرالله جزء ذخایر الهی بود و اکنون به شهادت رسیده است، اما نباید هدف حزب الله فراموش شود.
رژیم صهیونیستی در فرآیند کلان شکست می‌خورد کاظمی قمی متذکر شد: اکنون رژیم و متحدانش به دستاورد‌های جاسوسی دست پیدا کرده‌اند و خرسندند، اما باید بدانند که در هر جبهه‌ای ایمان بر اسلحه پیروز می‌شود. در واقعه عاشورا نیز همین شد. شاید رژیم صهیونیستی بتواند به دستاورد‌های موقت تاکتیکی دست پیدا کند، اما در فرآیند کلان شکست می‌خورد و هنوز جبهه مقاومت، خود را به معنای کامل و جامع نشان نداده است و مانند رژیم اسرائیل بمب را بر سر مردم نریخته است. رهبران مقاومت به دنبال این نبودند که با هر روشی پیروز شوند همانطور که حضرت علی علیه السلام نیز در مبارزات خود اخلاق را رعایت می‌کردند.
سفیر سابق کشورمان در عراق تاکید کرد: حزب الله تاکنون 10 درصد توان جنگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده است و همه ابزار‌های مقاومت در لوله تفنگ خلاصه نشده است. رهبر انقلاب فرمودند که هر کس با هر توانی که دارد در کنار مردم لبنان بایستد و این سرآغاز یک جریان جدیدی خواهد شد و اکنون سران برخی کشور‌های مسلمان که همواره سکوت می‌کردند از جنایات رژیم صهیونیستی به صدا درآمده‌اند.
انتقام خون شهید هنیه و سید حسن نصرالله را خواهیم گرفت وی افزود: ما انتقام خون شهید هنیه و سید حسن نصرالله را خواهیم گرفت و لذت تدبیر مقام معظم رهبری در چهارچوب منافع ملی و انسانی است و رژیم صهیونیستی نباید تاخیر ایران در انتقام را به عنوان عقب‌نشینی فرض کند و ما با حداقل حرکت باید حداکثر نتیجه را بگیریم و شاید این مسئله نیازمند زمان باشد؛ لذا نظام جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر تبلیغات تحریک‌آمیز دشمن قرار نمی‌گیرد و دست به اقدام عجولانه نمی‌زند.
وی درباره شهید نیلفروشان گفت: او یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود و بسیار کم خود را در قاب تلویزیون نمایش داد. او جزء طراحان بزرگ نظامی و راهبردی ما بود. وی پس از دوران جنگ تحمیلی جزء کسانی بود که در طراحی راهبردی سهیم بود و در نهایت توفیق یافت که در لبنان به شهادت برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/954867/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخواست رفع مشکلات آب آبادان در دیدار با وزیر نیرو | تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام

حملات حزب‌الله به تجمعات نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان

پاسخ سپاه به موج انتقام برای حمله به اسرائیل

استقلال نباید با نکونام به دوحه می‌رفت؛ دوسر باخت بود

پاشازاده: اگرمدیریت‌قوی باشد اجازه‌حاشیه‌سازی نمی‌دهد

افشاریان سن شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده بود

کارشناسی داوری بازی سپاهان - تراکتور

توضیحات هومن هدایتی در خصوص پرونده بیرانوند

لیونل مسی تلاش کرد به هوادار جوان کمک کند تا از دست ماموران فرار کند

توضیحات وکیل بیرانوند درخصوص جعل در اسناد مالی

فوری/اضافه شدن مبلغ جدید به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از این ماه | واریز حق مناطق جنگی به بازنشستگان این گروه

حملات حزب‌الله به تجمعات نظامیان صهیونیست

یاشار سلطانی از زندان آزاد شد

هدف قراردادن نظامیان اسرائیلی در مرز فلسطین توسط حزب الله لبنان

رژیم صهیونیستی امروز در تقلای حفظ موجودیت خود است

حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در بغداد

عراقچی: اسرائیل باید نگران باشد

اجتماع راه نصرالله در قم برگزار می‌شود

پیام‌های سازمان هیات و تشکل‌های دینی و دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی شهادت نصرالله

مراسم بزرگداشت سیدحسن نصرالله از سوی جامعه قرآنی برگزار می‌شود

فرود موشک های «فادی 1» در «حیفا»

فرود موشک «فادی 1» در «حیفا»

حزب الله لبنان 10 درصد توان جنگی خود را به اسرائیل نشان داده است

عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده‌ نگران باشد

عراقچی: پیروزی نهایی نزدیک خواهد بود

نقش زنان در جبهه مقاومت، حیاتی و انکارناپذیر است/ تسلیت به فرماندهان مقاومت و تأکید بر نقش زنان در جهاد تبیین

شهادت «سیدحسن نصرالله» حتی دنیای غیرمسلمان را تحت تأثیر قرار داد

زارعی: جوامع اسلامی از همه ظرفیت‌های خود جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی استفاده کنند

راه مقاومت توقف‌پذیر نیست

آیت الله حیدری: تفرقه میان کشورهای اسلامی موجب گستاخ شدن رژیم صهیونیستی شده است

جوامع اسلامی از همه ظرفیت‌های خود جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی استفاده کنند

با شهادت سیدحسن نصرالله روحیه شهادت‌طلبی در جبهه مقاومت تقویت شد

حمله حزب الله به نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین

اتفاقات امروز جبهه مقاومت از برکات دفاع مقدس است

پرویز پرستویی به سراغ خانواده های داغدار حادثه طبس رفت

نگاه متفاوت AFC به گلزن‌های پرسپولیس_پاختاکور

زیر باران باید رفت

بروجردی: پاسخ ایران به اسرائیل کوبنده‌تر از قبل خواهد بود؛ مواضع چین و روسیه در مورد جزایر سه‌گانه را زیاد جدی نگیرید

پخش سریالی با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان از تلویزیون

رسیدن موج راستگرایی به اتریش

دورنمای مثبت میدان نفتی مسجدسلیمان پس از یک قرن/ میدان قدیمی همچنان در مدار تولید است

شهید سید حسن نصرالله پوسته کاغذی اسرائیل را به جهان نشان داد

دانشجویان همدرد با حزب الله

قالیباف: نصرالله زنده است چون مقاومت زنده است

دلنوشته قالیباف برای نصرالله؛ سید، برادر و پاره جگرم بود

سیدحسن نصرالله اسوه جهاد فی سبیل الله و مظهر اقتدار بود

عراقچی: ایران همچنان مدافع مقاومت است

شجره نامه سید حسن نصرالله به کدام امام می رسد؟

ایران همچنان مدافع مقاومت است

آتش‌سوزی بازار کنزالمال خرمشهر