پیام خوزستان

آخرين مطالب

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد شهرستان ها

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: ما نعمت ولی‌فقیه را داریم و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی که دیگران در خارج از کشور بیشتر از ما قدر رهبر ما را می‌دانند و ما نعمت مردم خوب ولایتمدار را داریم که همیشه در صحنه‌های خطر حضور داشتند و از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تاکنون پای اسلام و انقلاب و رهبری انقلاب ایستاده‌اند.
امام جمعه زاهدان گفت: ما نعمت ولی و رهبر شجاع و حکیم، مردم بصیر، هیات‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و مردم عاشق اهل بیت(ع) و نیروهای نطامی، انتظامی و امنیتی را داریم و باید قدردان و سپاسگزار این نعمت‌ها باشیم.
وی ادامه داد: مهم این است که فرهنگ سپاسگزاری را در جامعه خود حاکم کنیم و هم خودمان به آن عمل کنیم و هم به دیگران توصیه کرده و به فرزندان خود بیاموزیم که در برابر خدمت‌ها و نهمت‌ها باید شاکر بود.
وی بیان کرد: مساله روز ما و جبهه مقاومت جنایت‌هایی است که رژیم‌غاصب صهیونستی در فلسطین و لبنان مرتکب شده و جمع زیادی از مردم را به خاک و خون کشیده و فرماندهان حزب‌الله و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها سید مجاهد شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده که شهادت این عزیزان بویژه شهادت این سید بزرگ را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم مسلمان و جبهه مقاومت و خصوصا حزب‌الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.
آیت الله محامی گفت: این سید بزرگوار پس از عمری جهاد و تلاش به آرزوی خود رسید و با شهادت این جهان مادی را ترک کرد و فقدان ایشان برای ما مصیبت است و همه ملت ما، آزادی خواهان جهان و جبهه مقاومت بویژه رهبر معظم انقلاب را عزادار کرده است اما به تعبیر ایشان عزاداری ما حرکت در مسیر این سید شهید و تلاش بیشتر برای گسترش جبهه مقاومت است.
وی افزود: شهید سید حسن نصرالله یک مجموعه‌ای از کمالات را در خود جمع کرده یک جام جهان نما از ارزش‌ها و کمالات بود و علم و معرفت، اخلاق و معنویت، شجاعت و عقلانیت، بینش انقلابی، بصیرت سیاسی، نگاه تمدنی و اهل تعامل با پیروان مذاهب و پیروان سایر ادیان و ایمان و باور عمیق به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب چه در دوران امام خمینی(ره) و چه در دوره رهبر حکیم و فرزانه حضرت‌ آیت‌الله امام خامنه‌ای از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت در منطقه بود و به تعبیر امامین انقلاب حزب الله حجتی بر مقاومت در منطقه است و سید شهید پرچمدار نه تنها در لبنان و فلسطین بلکه در منطقه بود و حرکت او تاثیرگذار و بذر انقلاب را گسترش داد و در منطقه منتشر کرد و مردی بزرگ و تاثیرگذار و خار چشم دشمنان بود و آمریکا و اسرائیل بیش از 80 تن بمب روی سر این مرد ریختند تا او را به شهادت برسانند.
وی تصریح کرد: با وجود این اقدام جنایتکارانه اسرائیل و خواست دشمن و تبلیغات او که شکست جبهه مقاومت، یأس و ناامیدی و ترس را تبلیغ می‌کند اما به لطف الهی جبهه مقاومت با شهادت شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر خواهد شد و با عزمی مصمم‌تر و اراده‌ای قوی‌تر راه سید شهید را ادامه خواهد داد و پرچم مبارزه با آمریکا و اسرائیل را همچنان برافراشته خواهد داشت.
آیت‌الله محامی گفت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: موشک‌ باران اسرائیل که توسط عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری سایر نیروهای مسلح انجام شد از این اقدام غیورانه و شجاعانه آن‌ها تشکر می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان افزود: حضور میلیونی مردم در مجالس شهید سید حسن نصرالله در سراسر کشورهای اسلامی و در کشور خودمان و حضور شما مردم در محل مصلی نماز جمعه زاهدان در راستای پشتیبانی از جبهه مقاومت و آمادگی برای هر گونه ایثار و از خودگذشتگی برای گسترش جبهه مقاومت است.
وی تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و بوق‌های استکباری به دنبال توطئه و شایعه پراکنی برای ایجاد تفرقه، ترس و ناامیدی هستد و ما باید با هوشیاری کامل و با تمام قوا متحد و منسجم بایستیم و به هیچکس اجازه ندهیم که در میان صفوف متحد ما از همه اقوام و مذاهب که در برابر اسرائیل ایستاده‌اند کسی بخواهد تفرقه ایجاد کند چرا که دو قطبی سازی به هر بهانه‌ای سم مهلک برای ما و کشور ماست.
آیت الله محامی ادامه داد: در این ایام مزدوران خارجی و گروهک‌ها همزمان با جنایت‌های اسرائیل و هم جهت با آن‌ها برای ضربه زدن به مرکز جبهه مقاومت در سیستان و بلوچستان دست به ترورهای کوری زدند و به گروه‌های مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی، سرباز و درجه دار، بلوچ و فارس، شیعه و اهل سنت حمله کرده و افراد مختلف را به شهادت رساندند و عملا نشان دادند شعار طرفداری آن‌ها از یک قوم و مذهب دروغ است و مزدور هستند.
وی ادامه داد: گروهک های تروریستی برای ضربه زدن به مردم‌، اتحاد و جمعیت ما تلاش می‌کنند که البته به نتیجه نخواهند رسید و عزیزان ما در نیروهای امنیتی و انتظامی برخی از این افراد را دستگیر کرده‌اند و از این زحمات تشکر می‌کنیم و انتطار داریم به گونه‌ای برخورد شود و عقبه آن‌ها مورد تهاجم قرار گیرد و به گونه‌ای مجازات شوند که بازدارنده باشد و تا حد توان از این گونه حوادث جلوگیری شود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به خانواده‌ معظم این شهدا تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و کامل از خداوند طلب می‌کنیم‌ و امیدواریم خداوند متعال به همه ما این هوشیاری را بدهد که با وحدت و انسجام خود با توطئه‌های داخلی و خارجی مقابله کنیم و بتوانیم در برابر خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر رو سفید باشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/958110/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نیروی انتظامی تا پای جان برای حفظ ارزشهای و امنیت مردم ایستاده است

تاکید بر عزم ایران برای حمایت از دولت، ملت و مقاومت لبنان در برابر تجاوز رژیم اسرائیل

ابوعبیده موفقیت عملیات مقاومت عراق را تبریک گفت

حمایت مردم استان از محور مقاومت وپاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

VAR مجددا به تبریز آمد

انفجار در پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه

سید مقاومت شهید خدمت به انسانیت و بشریت بود

واشنگتن شریک جنایات رژیم اشغالگر است

شهید نصرالله، گفتمان انقلاب اسلامی را فریاد کرد

پیام‌های سفر عراقچی به لبنان/ سیاست ایران در شرایط جدید هم تغییرناپذیر است

استیصال صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت

عراقچی با جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و پارلمانی لبنان دیدار کرد

صالحی: رهبر انقلاب نشان داد فرمانده مقابله با جنگ روانی دشمن است

فیلم/ برگزاری آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

برگزاری جلسه اهمیت اگاهی از امنیت سایبری کارکنان در استراتژیهای دفاعی

نمایش بیش از 500 عنوان کتاب دفاع مقدس مازندران در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت

طوفان‌الاقصی معادلات جهان غرب را تغییر داد

بزرگداشت سید مقاومت از سوی مقام معظم رهبری در حرم بانوی کرامت

عملیات وعده صادق 2 اقدامی منطقی، قانونی و مشروع بود

بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب در قم

شجره خبیثه رژیم صهیونیستی با طوفان جبهه مقاومت ریشه کن خواهد شد

ضربات سنگین حزب الله به نظامیان صهیونیست در مارون الراس

رونمایی از تیزر جدید «روزی روزگاری آبادان»

استرس شدید علی‌ضیا و محمدرضاشایع در استانبول ترکیه

یک نفر بین ما قاتله!

امین زندگانی شرکت کننده جدید جوکر و صحبت های او درباره جوکر خانم ها

رونمایی از تیزر جدید فیلم حامد بهداد و‌ سحر دولتشاهی

وقتی شوهرت رو هیچ جا پیدا نمیکنی

من قول میدم پدرتون رو دربیارم!

این شام نخورده از قحطی اتیوپی اومده؟

مسیر برای جایگزین‌های باتری‌ لیتیم با فناوری‌نانو هموار می‌شود

نخستین واکسن سرطان تخمدان در راه است

کارشناسی داوری بازی سپاهان - تراکتور

تصاویر جالبی از نورافکن بعد از بازی در قائمشهر

ماندگاری: تا پایان هفته آینده سرمربی استقلال را اعلام می کنیم

واکنش همیشگی بیرانوند به همه شایعات!

بیانیه پرسپولیس در مورد نشست جنجالی گاریدو

فکری موقتا محروم شد!

پیش بینی قیمت دلار 14 مهر 1403

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 14 مهر 1403

شعری زیبا از سهراب سپهری

قناعت می‌کنم با درد چون درمان نمی‌یابم

آرام باش عزیز من …

عکسی از آذری جهرمی و همسرش در نماز جمعه تهران

واشنگتن‌پست اعتراف کرد: ده‌ها موشک ایران به تاسیسات نظامی اسرائیل آسیب زده‌اند

عکسی از فرزند و نوه شهید نیلفروشان در نماز جمعه

سخنگوی دولت روحانی: ایستادن جلوتر از رهبری ممنوع!

لیتوانی، سپاه را در فهرست «تروریستی» خود قرار داد

واکنش رسانه‌های جهان به نماز جمعه تهران؛ نمایش اقتدار ایران

توییت وزیر ارشاد درباره نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب