پیام خوزستان

آخرين مطالب

شهید نیلفروشان اذعان کرده بود که آخرین ماموریتش است شهرستان ها

شهید نیلفروشان اذعان کرده بود که آخرین ماموریتش است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار حسین اشتری، صبح امروز در مراسم سومین روز شهادت سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به فرموده امامین انقلاب کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: هر قدر به شهدا متوسل شویم و در مراسم‌شان شرکت کنیم برای خودمان نفع دارد.
وی با اشاره به اینکه سردار شهید نیلفروشان در سن 14 سالگی روانه جبهه‌های حق علیه باطل شد و مدتی در لشکر 14 امام حسین(ع) و زمانی در لشکر 8 نجف اشرف سپری کرد، افزود: وی از ابتدای دفاع مقدس تا آخر در جبهه حضور داشت و از همان روزهای اول با اعتقاد، انگیزه و بینش صحیح پا به این عرصه گذاشت.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: وی در مقاطع مختلف از بصیرت لازم برخوردار بود، زمانی که کشور نیاز به حضور جوانان دارد حضور می‌یابد و در مقاطع مختلف این مسیر را با بصیرت طی می‌کند. شهید نیلفروشان سردار رشید و اندیشمند توسط مقام معظم رهبری خطاب شده، در سطح عملیات و تاکتیک اندیشمند بود.
وی با بیان اینکه در جلسات مختلف اندیشمندی او را حس می‌کردیم و چند سال گذشته ظرفیت و توانایی او جلوه می‌کرد، تصریح کرد: پس از دفاع مقدس در سنگرهای مختلف مشغول خدمت شد و در جبهه‌های مختلف حضور پیدا کرد، در اغتشاشات نیز مدبرانه تصمیم می‌گرفت و هدایت می‌کرد طوری که به نفع نظام، انقلاب و مردم باشد.
سردار اشتری اضافه کرد: مأموریت آخر او در جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان بود، وقتی متوجه شد پس از شهادت سردار زاهدی نظر شهید سید حسن نصرالله و مقام معظم رهبری بر رفتن او و انتصاب اوست، درنگ نکرد.
وی با بیان اینکه سردار یک ماه پیش از شهادت گفت این آخرین مأموریت من است و در این مأموریت به شهادت می‌رسم، افزود: او این مسیر را برای خودش مشخص کرده بود، او شهید بود و تمام رفتارش مطابق با شهدایی بود که زینت‌بخش مجلس ما هستند.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهید نیلفروشان هر چه جلوتر رفته بود ارتقا یافته و شکوفاتر شده بود، او شرایط منطقه را به نفع حزب‌الله گزارش می‌داد، در مدتی که نزد سید حسن نصرالله بود، اقدامات بزرگی انجام داد.همه تجربیاتش در دفاع مقدس و دیگر زمینه‌ها را به لبنان برد، رفیق نیمه‌راه نبود و تا آخرین قطره خون در کنار شهید سید حسن نصرالله بود.
وی با اشاره به اینکه برای مردم شهر خودش شناخته شده نبود، بیان کرد: او با شهادتش مزد زحماتش را گرفت و مردم هم در تشییع او سنگ تمام گذاشتند، دیدیم مردم با همه وجود پیکر او را تا گلستان شهدا تشییع کردند.
سردار اشتری تصریح کرد: مسیری که مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان از 25 آبان 1361 ادامه دادند و 370 شهید بر دوش مردم تشییع شد و فردای آن روز بیش از هر زمان اعزام به جبهه داشتند، نشان‌دهنده ثبات قدم و ولایت‌مداری است.
وی گفت: در کربلا، نجف، مشهد، قم و تهران شاهد بودیم که مردم شهید را متعلق به خودشان می‌دانند، شهید نیلفروشان افتخار و اقتدار ملی ما بود و در جبهه مقاومت نیز افراد احساس می‌کردند فرمانده خودشان را از دست داده‌اند. رمز این اتفاق، اخلاص، ولایت‌مداری و برای‌خدا کار کردن اوست، او برای رضای خدا به نیت قربت الی الله کارکرد که توانست مزد دنیا و آخرتش را به دست آورد.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این مسیر نورانی ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد قوی‌تر شدن فرهنگ و ارزش‌هایمان در راستای اهداف مقام معظم رهبری باشیم.
سردار اشتری با گرامی‌داشتن یاد شهید یحیی سنوار گفت: یحیی سنوار مقتدرانه و مظلومانه به شهادت رسید و پس از اسماعیل هنیه رهبری حماس را بر عهده گرفت و در خط مقدم با لباس رزم مانند فرماندهان ما که در خط مقدم پیشتاز هستند تا آخر ایستاد و به شهادت رسید.
وی افزود: راه شهید سنوار، شهید سید حسن نصرالله و شهید هنیه متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت، این راه، راه حق و دفاع از مظلومین است، حتماً نصرت‌الهی را در پی خواهد داشت و جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته در لبنان و یمن و سوریه و عراق مسیر خود را ادامه خواهد داد.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حق مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع از خود و به‌وجودآوردن حماسه 7 اکتبر است، برخی روشنفکر مآبان تحلیل‌هایی می‌کنند که غلط است، مردم مسیر خودشان را انتخاب کردند.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما امروز جهاد تبیین، جنگ شناختی و ترکیبی با تمام قواست، هر قدر به شهدا ارادت داریم باید جهاد تبیین انجام دهیم، آنها در یک جنگ شناختی جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند.
سردار اشتری گفت: تئوری مقاومت بهترین روش برای ایران اسلامی است، هزینه تسلیم‌شدن به‌مراتب بسیار بیشتر از مقاومت است، کسی در جبهه مقاومت به دنبال جنگ نیست و تنها می‌خواهند دفاع کنند.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: دیدیم کشورهای وابسته به آمریکا یمن را زدند و چنان سیلی خوردند که دیگر نتوانستند از جای خود برخیزند. آنها منافع ما را تخریب کردند و شهید هنیه را که مهمان ما بود، در خاک کشور ما به شهادت رساندند. در مقابل رژیم صهیونیستی جز قدرت و نشان‌دادن توان نظامی پاسخی وجود ندارد، پس در زمان و مکان درست همواره پاسخ دشمن را خواهیم داد.
اشتری گفت: زمانی در دفاع مقدس نیازمند سیم‌خاردار بودیم و امکان تولید آن را نداشتیم و امروز موشک هایپرسونیک داریم که می‌تواند از گنبد آهنین عبور کند و این ظرفیت در نیروهای مسلح ما وجود دارد.
وی افزود: با استقامت مردم به اهدافمان خواهیم رسید، قله نهایی را طی خواهیم کرد و به اهدافی که امامین انقلاب داشتند نزدیک می‌شویم و آمادگی نهایی را با نتیجه ظهور ببینیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/964047/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم اسرائیل

کمک میلیاردی بانوی تبریزی به جبهه مقاومت +عکس

مجامع بین‌المللی در برخورد با اسرائیل قاطعانه رفتار کنند

امروز نبرد محور مقاومت با صهیونیست ها، نبرد حق و باطل است

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دشمن صهیونیست

برنامه‌ریزی پروژه‌های مهم تحول‌آفرین در دستور کار کهگیلویه و بویراحمد

فیلم| کرمانشاه میزبان سند سنگی 3100 ساله

مراسم گرامیداشت شهیدان نیلفروشان و یحیی سنوار در قم برگزار می‌شود

برای تبلیغ امر به معروف باید میدانی کار کرد

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی اسرائیل

گل محمدی:باید از تیم ما عذر خواهی شود

تصاویری از اشراف سید حسن نصرالله بر مانور موشکی حزب‌الله

مقاومت اسلامی عراق بیانیه داد/ حمله پهپادی به اهدافی در جولان اشغالی

ترور فرماندهان مقاومت؛ فاصله تاکتیکی آمریکا و اسرائیل کم شده است؟

هم‌پیمانی ادیان مختلف در مقاطع حساس تاریخ نمادی از همبستگی ملی و مقاومت است

نسل امروز تصویر روشنی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارد

پیکه درباره جدایی از شکیرا؛ دنیا دو روزه!

لیگ هلند هم برای جایزه پوشکاش نماینده دارد!

روزبه، همسفر ویژه استقلالی‌ها در امارات

زنده باد اراک، زنده باد آلومینیوم

همه خوبی هاتو یک جا برای کسی خرج نکن...

همسر آیت‌الله رئیسی: رهایی مسجدالاقصی وظیفه طرفداران عدالت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش: حضور کشورهای مختلف در رزمایش «آیونز»، نشان‌دهنده انزواناپذیری ایران است

هشدار یک منبع نظامی در ایران به صهیونیست‌ها: دست ایران ‌روی ماشه و غافلگیری بالاتر در انتظار آنهاست

حماسه شهادت مبارک سرداران مقاومت نشانه بارز عجز دشمنان است

بررسی افزایش چاه‌های میدان نفتی یاران جنوبی در خوزستان

گزارش تصویری | شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت

وحدت امت اسلامی باعث قدرت مقاومت می شود

لحظه هلاکت فرمانده تیپ 401 زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در کمین مرگبار مقاومت

استاندار جدید خوزستان منصوب شد + موشن گرافیک

صنایع آلاینده خوزستان قبل از آغاز وارونگی دما به تعهدات خود عمل کنند

محمدرضا موالی زاده کیست ؟ + سوابق

استاندار جدید خوزستان منصوب شد + موشن گرافیک سوابق

بانوی تبریزی همه طلاهایش را به مقاومت بخشید +عکس

مقابله پدافند هوایی مقاومت با پهپاد اسرائیلی/فرار «هرمس 900» از آسمان لبنان

آب تنی گاومیش‌ها با درآمد مردم جنوب گره خورده!

"یحیی سنوار" خونی تازه در رگ های مقاومت فلسطینی!

حزب‌الله شمال فلسطین اشغالی را موشک‌باران کرد

همسر و مادر شهیدان «غفاری دوست»، 25 سکه برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد

هدیه میلیاردی بانوی تبریزی به جبهه مقاومت

مسدود شدن خیابان با فرونشست زمین در کیانپارس اهواز

انتخاب استانداران تهران، قم، خوزستان و لرستان در جلسه هیئت دولت

هشدار فارین پالیسی به اسراییلی ها: برای ترور سنوار جشن نگیرید/ مقاومت با ترور رهبرانش از بین نمی رود

قهرمانان ورزش‌های رزمی خوزستان تجلیل شدند

مجتبی حسینی: لایق این هستیم که تماشاگران بیشتری در استادیوم حاضر شوند

امروز نیازمند حمایت پشت جبهه‌ای از مقاومت هستیم

تدبیر و تقدیر در غزه!

کشته شدن فرمانده تیپ 401 زرهی ارتش اسرائیل در شمال غزه+ فیلم

انتصاب استاندار جدید خوزستان

اول آبان ماه ، آغاز سنجش نوآموزان خوزستانی