پیام
خوزستان - جلسات چهارشنبههای پاسخگویی بیمه دی، با هدف پاسخگویی مستقیم و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به بیمهشدگان برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت با هدف پاسخگویی مستقیم به بیمهشدگان و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش، طی جلسات ارتباطی و از طریق تماس تلفنی با بیمهشدگان، در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفته و اقدام لازم نسبت به رفع این موارد را در دستور کار قرار میدهند.
طی این جلسات ارتباطی، مشتریان و ذینفعان بیمه دی میتوانند ساعت 10:00 صبح چهارشنبهی هر هفته با سرشماره 1671 تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه با مدیران ارشد بیمه دی در میان بگذارند.
بر همین اساس مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی به همراه معاونین و مدیران ستادی امروز چهارشنبه 3 مردادماه، از طریق تماسهای تلفنی به استماع مسائل و مشکلات مشتریان پرداخت و پیگیری موارد مطروحه را خواستار شد.
http://www.khozestan-online.ir/fa/News/908245/برگزاری-جلسات-چهارشنبههای-پاسخگویی-در-بیمه-دی