پیام
خوزستان - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تأکید بر لزوم تعامل گسترده و تنگاتنگ با ذینفعان و مشتریان در دوره جدید به ویژه در شرایط ناترازی مصرف سوخت گفت: مقررات و سیاستهای اسناد بالادستی روابط عمومی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار شانا، کرامت ویسکرمی در نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی که صبح امروز (دوشنبه، 16 مهر) با حضور روسا، مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای مناطق سیوهفتگانه در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، گفت: وزیر نفت اخیرا ابلاغیهای در حوزه سیاستهای روابط عمومی صادر کرده و سیاستهای خود را در این باره ابلاغ کردند که برمبنای اسناد بالادستی و مصوبه هیئت محترم وزیران تهیه شده و نقشه راه روابط عمومیهای صنعت نفت است؛ تلاش میکنیم این مقررات را عینا در بخش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اجرایی کنیم.
وی لزوم اطلاعرسانی عمومی سریع، شفاف و دقیق از مهمترین محورهای این ابلاغیه خواند و افزود: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن این هدف مهم بتوانیم زحمات همکاران در خود در تمامی مناطق و بخشهای عملیاتی را منعکس کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی همچنین با اشاره به تأکیدات این ابلاغیه بر توسعه اطلاعرسانی عمومی بیان کرد: این ابلاغیه به تمامی رؤسای روابط عمومی ارسال شده و تمامی موارد در این دستورعمل در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اجرائی خواهد شد.
تعامل مؤثر با ذینفعان در دستور کار روابط عمومی
ویسکرمی با اشاره به این که جایگاه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اقتصاد و تأمین انرژی کشور و جایگاه حساس شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در حوزه تأمین، ذخیرهسازی و توزیع برکسی پوشیده نیست، افزود: هیچ شرکتی به اندازه این شرکت در صنعت نفت، دارای ارتباطات گسترده با مردم و ذینفعان نیست؛ جایگاههای عرضه سوخت، رانندگان نفتکش، مالکان جایگاهها، متصدیان سوختگیری همگی خانواده شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و صنعت نفت هستند و ارتباط و تعامل دوسویه با این ذینفعان در دوره جدید از طریق روابط عمومیها باید برقرار شود.
وی با اشاره به این که امروزه شاهد حداکثر مصرف در بخش سوخت در کشور هستیم، تأکید کرد: لازم است ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در بخش سوخت و اطلاعرسانی عمومی در این باره، مدنظر تمامی همکاران من در روابط عمومیها قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تأکید کرد: کارگزاران روابط عمومی باید در تمامی جلسات مهم تصمیمگیری در ستاد و مناطق شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی حضور داشته و با اطلاع از برنامهها و تصمیمات جدید، علاوه بر اطلاعرسانی سریع، شفاف و دقیق، این سیاستهای کلی و برنامهریزیها و تصمیمات جدید را با ارتباط مؤثر با ذینفعان نیز مطرح کنند.
لزوم ارتباط دوسویه با رسانهها
وی همچنین بر لزوم ارتباط مؤثر و دوسویه با انواع رسانههای مختلف تأکید و بیان کرد: با توجه به وظیفه و رسالت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، لازم است برنامهریزی کامل برای اطلاعرسانی به موقع در مواقع حساس نیز انجام شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به این که موتور محرکه سازمان نیروی انسانی است و اگر این نیروی انسانی خوب باشد، پیشرفت به خوبی انجام میشود، گفت: امیدواریم همگی دست به دست یکدیگر داده و بتوانیم به خوبی کار روابط عمومی را به پیش ببریم و وظایف و مسؤولیتهای جایگاه مهم و کلیدی روابط عمومی را به خوبی ایفا کنیم.
ویسکرمی افزود: در حوزه اصلاح و ارتقای ساختار سازمانی روابطعمومیها نیز با مدیر مهندسی ساختار ستاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی جلساتی برگزار شده و در مناطق در حال اجراست و در ستاد نیز امیدواریم به زودی اجرائی میشود.
وی بیان کرد: در سالهای گذشته جشنوارههای زیادی در حوزه روابط عمومی برگزار میشد؛ امیدواریم این جشنوارهها رونق پیدا کند و همفکری و تعامل بین روابطعمومیهای مناطق و ستاد شکل بگیرد تا مشکلات و چالشهای همکاران در این بخش نیز شناسایی شود.
http://www.khozestan-online.ir/fa/News/960461/اسناد-بالادستی-روابط-عمومی-در-شرکت-ملی-پخش-فرآوردههای-نفتی-پیادهسازی-میشود