پیام خوزستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/854624/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بوژوویچ و استقلال همچنان یقه بزرگان را می‌گیرند

هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی، تضعیف روحیه محور مقاومت است

رشد ترانزیت در بندرامام/ 37 میلیون تن کالا در بنادر خوزستان تخلیه و بارگیری شد

سه گام احیای بازدارندگی ایران / محور مقاومت توان بازیابی قدرت پیشین را دارد؟

بودجه فرهنگی اکثر ارگان‌ها صرف نصب چند بنر می‌شود!

دو امتیاز مهم را از دست رفت / دربی خوزستان برنده نداشت | اخبار ورزشی

صلاح: حس متفاوتی دارم، وقت قهرمانی است!

اتمام حجت موسیمانه با مهاجمان استقلال!

مدافعان بیشتر از گلرها توپ گرفتند!

برزیل ایران خوراک حسینی برای کلین‌شیت

اولین محک پرسپولیس با سرمربی جدید در قلعه با خیبر

ابراهیمی: حضور باقری در پرسپولیس از مربی خارجی بهتر است

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با خیبر در هفته چهاردهم لیگ برتر

تراکتور و سپاهان در اندیشه تصاحب صدر جدول

مدافع ملی‌پوش ناجی تیم یحیی (عکس)

یک استقلالی دیگر سرمربی هوادار شد – خبرگزاری ورزش ایران

کشتی فرنگی قهرمانی کشور؛ نفرات برتر 5 وزن نخست مشخص شدند | اخبار ورزشی

تاکید سخنگوی انصارالله یمن بر ادامه حمایت از مقاومت فلسطین

نشانه های هولناک آخرالزمان/ جنگ بزرگ در دمشق و یمن/ زلزله بزرگ در سوریه/ ویدئو

تمجید معاون وزیر از وزنه‌برداری/اسبقیان:تیم مدیریتی انوشیروانی دارند تلاش زیادی می‌کنند/این آینده روشن است – خبرگزاری ورزش ایران

اسکوربرد ورزشگاه غدیر در خواب زمستانی!

دو غایب کلیدی استقلال خوزستان در هفته آخر

آزاد سازی 38 هکتار از اراضی کشاورزی در بستان آباد

تصاویر/ هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال خوزستان - فولاد خوزستان

ارائه تسهیلات بانکی در خوزستان 18 درصد کمتر از میانگین کشوری

طرح مرخصی زندانیان مددجو؛ فرصتی برای بازگشت به کانون خانواده و جامعه

تمدید یامال با بارسا؛ قطعی در زمان نامعلوم!

کول پالمر: سه فرد مشهور برای قرار شام کریسمس؟

مدارس تهران هفته آینده تعطیل خواهد شد؟+ هواشناسی ایران در هفته آینده

گل‌محمدی استقلال را با خاک یکسان کرد!

برترین گل‌های سال 2024

خلاصه بازی لیورپول 3 - لسترسیتی 1

محمد سنوار؛ گزینه رهبری حماس و معمار مقاومت فلسطین کیست؟

عصبانیت هواداران لیورپول؛ مه نگذاشت بازی را ببینیم!

کشته شدن برادر ناتنی اندریک در یک حمله مسلحانه

رد گل سوم لیورپول به لسترسیتی توسط VAR

ضربه دیدنی صلاح؛ گل سوم لیورپول به لسترسیتی

درگیری شدید در بازی کیا - پرسپولیس

شوت فنی خاکپو؛ گل اول لیورپول به لسترسیتی

تصویر دلگرم‌کننده میلاد محمدی علیه ویروس!

از گل آزمون تا پاس گل طارمی؛ عملکرد لژیونرها در هفته اخیر

گل اول لیورپول به لسترسیتی توسط کودی گاکپو در دقیقه 45

گل دوم لیورپول به لسترسیتی توسط کورتیس جونز در دقیقه 49

آخرین تغییرات در حزب اتحاد ملت؛ پسر رئیس جمهور سابق عضو شورای مرکزی شد

اتهام‌پراکنی اتحادیه عرب علیه مواضع ایران پیرامون سوریه

پزشکیان، خراسان شمالی را ترک کرد

آملی لاریجانی: عده‌ای احساس کردند باید هر لحظه طعنه‌ای بزنند، این از خطا‌های جاهلین است

جزییات هولناک از آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان

کنایه سنگین سرمربی استقلال به یحیی گل‌محمدی

کشتی فرنگی قهرمانی کشور| فینالیست‌های 5 وزن دوم مشخص شدند