پیام خوزستان

آخرين مطالب

کمیته‌های مقاومت فلسطین: حملات موشکی حزب‌الله توهمات دشمن صهیونیستی را نابود کرد شهرستان ها

کمیته‌های مقاومت فلسطین: حملات موشکی حزب‌الله توهمات دشمن صهیونیستی را نابود کرد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای ضمن تبریک حملات موشکی ویژه حزب‌الله لبنان تاکید کرد که حزب‌الله نشان می‌دهد گزینه‌های نظامی بسیاری دارد که روند نبرد را معکوس خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات موشکی ویژه حزب‌الله را که نشان‌دهنده نابودی توهمات دشمن صهیونیستی پس از به شهادت رساندن فرماندهان دلاور آن است، تبریک می‌گوییم.
حملات قدرتمند حزب‌الله به منزله پیام‌هایی با شعله آتش بوده و معادله‌های استراتژیکی را ثابت می‌کنند که دشمن هرگز نمی‌تواند با جنایات وحشیانه خود علیه لبنان، آنها را در هم شکسته و از آنها عبور کند.
به گزارش شبکه خبری «المیادین»، در این بیانیه آمده است، حزب‌الله نشان می‌دهد که زمام امور را به دست گرفته و گزینه‌های نظامی بسیاری را پنهان کرده که پشت دشمن را خواهند شکست و روند نبرد را معکوس خواهند کرد.
حزب‌الله طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد.
در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را بمباران کرد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/947315/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.