پیام خوزستان

آخرين مطالب

دکتر پزشکیان: مقابله با رژیم صهیونیستی به هم‌افزایی مسلمانان با فلسطین نیاز دارد شهرستان ها

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - رئیس جمهور با بیان این‌که همانگونه که رژیم صهیونیستی به تنهایی قادر به این میزان از جنایتگری نیست و وابسته به حمایت آمریکا و اروپاست، مقابله با این رژیم هم نیازمند پشتیبانی و هم‌افزایی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است، تاکید کرد: ما به دنبال استحکام روابط برادرانه و وفاق برای عزتمندی و سربلندی امت اسلامی هستیم.
به گزارش ایسنا، دکتر مسعود پزشکیان در ادامه برنامه‌های سفر دو روزه به قطر، شامگاه چهارشنبه با هیئت عالی‌رتبه جنبش مقاومت اسلامی حماس دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور در این دیدار شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را یکی از دردناک‌ترین اتفاقات دوران زندگی خود توصیف کرد و افزود: شهید هنیه مهمان مراسم تحلیف من بود که پس از پایان مراسم یکدیگر را به گرمی در آغوش گرفتیم، اما ساعاتی بعد خبر ترور ناجوانمردانه او را شنیدم که برایم بسیار دردناک بود.
پزشکیان در ادامه با بیان این‌که جنایاتی که این روزها رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مرتکب می‌شود، دل هر انسانی را آزرده و رنجور می‌سازد، تصریح کرد: این آزردگی برای ما که مردم مظلوم فلسطین را برادران دینی خود می‌دانیم مضاعف و دوچندان است.
رئیس جمهور با انتقاد شدید از رفتار ریاکارانه آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی با ژست دموکراسی و ادعای دفاع از حقوق بشر گفت: این کشورها که مدام دم از حقوق بشر و کرامت انسانی می‌زنند، با حمایت خود از این رژیم جنایتکار ثابت کرده‌اند که با این مفاهیم به کلی بیگانه‌اند، جان انسان‌ها به ویژه زنان و کودکان برای آنها هیچ ارزشی ندارد و همه ادعاهای آنها دروغ است.
پزشکیان با اشاره به قول و وعده دروغ کشورهای غربی برای دعوت ایران به خویشتنداری و عدم پاسخ به ترور شهید هنیه در ازای آتش‌بس و توقف کشتار مردم بی‌گناه در غزه اظهار داشت: استمرار جنایات رژیم صهیونیستی منجر به پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شد و قطعاً این رژیم در صورت ارتکاب کوچکترین خطای دیگری، پاسخی به مراتب کوبنده‌تر و محکم‌تر دریافت خواهد کرد.
رئیس جمهور در ادامه عدم وحدت و انسجام میان امت اسلامی را عامل گستاخ شدن رژیم صهیونیستی برای ارتکاب و تشدید جنایت علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و لبنان عنوان کرد و افزود: آنچه که ما را به اینجا رسانده اختلاف میان کشورهای اسلامی است و اگر مسلمانان با یکدیگر متحد بودند، قطعاً رژیم صهیونیستی جرأت ارتکاب این جنایات را نداشت.
پزشکیان با بیان این‌که همانگونه که رژیم صهیونیستی به تنهایی قادر به این میزان از جنایتگری نیست و وابسته به حمایت آمریکا و اروپاست، مقابله با این رژیم هم نیازمند پشتیبانی و هم‌افزایی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است، تاکید کرد: آنچه که ما به دنبال آن هستیم و چه در داخل کشورمان و چه در میان کشورهای همسایه و اسلامی آن را پیگیری می‌کنیم، تاکید بر استحکام روابط برادرانه و وفاق برای عزتمندی و سربلندی امت اسلامی است که در صورت تحقق آن طنین صدای واحد مسلمانان هر تجاوزگر و جنایتگری را از تعدی به حقوق امت اسلامی باز می‌دارد؛ امیدواریم خدای متعال همه ما را به این مسیر هدایت فرماید.
به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار «محمد اسماعیل درویش» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دکتر پزشکیان و تبریک مجدد موفقیت وی در کسب اعتماد ملت ایران، روابط جمهوری اسلامی ایران با محور مقاومت به ویژه جنبش حماس را روابطی عمیق و مستحکم توصیف کرد و گفت: ما امروز در مرکز ثقل جهان و مرکز تمدن‌های دینی و الهی هستیم و بدون شک هر کس بر این منطقه سیطره یابد نقش و تاثیر به سزایی بر کل جهان خواهد داشت.
وی در ادامه ضمن مرور وقایع تاریخی اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها تا مرحله عادی‌سازی روابط با این رژیم توسط برخی کشورهای عربی و اسلامی گفت: اساس و فلسفه پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مختومه کردن پرونده فلسطین و از بین بردن کامل حقوق فلسطینیان بود که با هوشمندی جبهه مقاومت این پروژه با شکست مواجه شد.
محمد درویش هم‌چنین ضمن تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و دستاوردهای این عملیات بزرگ برای ملت فلسطین تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی به رغم تحمیل شکست‌های بزرگ به رژیم صهیونسیتی، خسارت‌های زیادی نیز بر ملت ما وارد کرد، اما مردم فلسطین و مقاومت هرگز از هم جدا نخواهند شد و بار دیگر غزه را آباد خواهند کرد.
خالد مشعل دیگر عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در ادامه ضمن تجلیل از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های گروه‌ها و بخش‌های مختلف جریان مقاومت از جنبش حزب‌الله لبنان تا انصارالله یمن، مقاومت اسلامی عراق و در رأس همه آنها جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشت که شاید مهم‌ترین آنها ترمیم و احیای بازدارندگی جبهه مقاومت بود.
وی با تاکید بر این‌که ما یقین داریم خون رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت ما را به سمت پیروزی نهایی سوق خواهد داد، گفت: توقف این جنگ وحشیانه نیازمند یکپارچه کردن همه تلاش‌ها و پشتیبانی‌ها از مقاومت فلسطین است و امیدواریم روزی دوشادوش یکدیگر در قدس شریف نماز بخوانیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/956703/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حملات توپخانه‌ای و موشکی حزب‌الله به مواضع اشغالگران

2 راهکار غرب برای متوقف کردن نتانیاهو

هدیه خاص دختر امام(ره) به خانواده شهید امیرعبداللهیان

پاسخ کوبنده‌تر ایران در صورت کوچکترین خطا از سوی اسرائیل

دکتر پزشکیان:ارتکاب کوچکترین خطا از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌تر ایران را به دنبال دارد

گنبد آهنین آبکشی بیش نیست

«پروانه‌های مقاومت در شهر زندگی» شعار جشنواره فیلم کودک

رهبر انقلاب بعد از حمله موشکی به صحنه می‌آیند!

رهاسازی آب از مخزن سد مارون

دیدار هیات عالی رتبه جنش حماس با رئیس جمهور در قطر/پزشکیان: اگر اسرائیل اشتباهی کند، ایران پاسخی کوبنده‌ خواهد داد

رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود می‌جنگد/ تحمیل خسارت 100 میلیارد دلاری جنگ به اسرائیل

تثبیت جایگاه ایران با «وعده صادق 2»

پزشکیان: ارتکاب کوچکترین خطا از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌تر ایران را به دنبال دارد

نام نصرالله؛ انتخاب خانواده‌های عراقی برای کودکانشان

افزایش صندلی‌های جایگاه vip ورزشگاه آزادی/فیلم

بلای ناگهانی که از آسمان بر سر این سرباز بخت برگشته نازل شد

«وعده صادق 2» کار قرآنی و قانونی بود

پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت

اسرائیل می‌داند حملات بعدی ایران سنگین‌تر خواهد بود

تجمع مردم گناوه در بزرگداشت شهدای مقاومت و حمایت از عملیات سپاه

تخصیص اعتبار پروژه ساماندهی رودخانه بهمنشیر آبادان پیگیری شد

هراس صهیونیست‌ها از فرهنگ مقاومت

حمله توپخانه‌ای حزب الله به نظامیان صهیونیست

پزشکیان: ارتکاب کوچکترین خطا از سوی رژیم صهیونیستی، پاسخ کوبنده‌تری را به دنبال دارد/ رئیس دفتر سیاسی حماس: جریان مقاومت توطئه عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و مختومه شدن پرونده فلسطین را خنثی کرد

یادداشت | 2 راهکار غرب برای متوقف کردن نتانیاهو

دکتر پزشکیان: مقابله با رژیم صهیونیستی به هم‌افزایی مسلمانان با فلسطین نیاز دارد

جنگ زمینی رزمندگان حزب‌الله با اسرائیلی ها در مرز جنوبی لبنان + فیلم

بحیرایی: سپاهان ترس ندارد و به دنبال برد هستیم

برگزاری اجتماع مردمی حمایت از عملیات وعده صادق 2 در خوزستان

برگزاری مسابقات فوتسال پایوران سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان

بلیط قطار اهواز تهران، سفری طولانی با قطارهای فرسوده؟

خبر خوش برای بازنشستگان/ مبلغ حق مناطق جنگی به این بازنشستگان اضافه شد

حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس: پاسخ محور مقاومت به جنایات صهیونیست‌ها مشروع است

ساخت استادیوم‌های جدید در دستور کار قرار دارد

حق مناطق جنگی به حقوق این بازنشستگان اضافه شد

درگیری رزمندگان حزب‌الله با صهیونیست‌ها در مرز جنوبی لبنان

بیانیه خشن گاریدو خطاب به نیمکت‌نشین‌های ناراضی!

میزان وصول مالیات متاثر از رفتار مؤدیان نسبت به سامانه های مالیاتی است

الزام صدور صورتحساب الکترونیکی برای صاحبان مشاغل با فروش بالای 144 میلیارد ریال از اول مهرماه سال 1403

برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل امور مالیاتی خوزستان

درگیری مقاومت لبنان و نظامیان اسرائیل در مرزهای جنوبی این کشور

شهادت «سید حسن نصرالله» بیداری را در امت اسلامی ایجاد کرد

اهمیت فتوای مراجع در حمایت امت اسلام از حزب الله

حزب الله نماد استقامت و مقاومت است

عملیات وعده صادق 2 دل آزادگان جهان را شاد کرد

تبعیت از ولایت فقیه ویژگی‌ بارز سیدحسن نصرالله بود

جبهه عظیم مقاومت با ترور متوقف نمی‌شود

اشلوت: نمی‌توانم بابت عملکرد تیم خوشحال باشم

سیمئونه: مسئولیت این کابوس‌ با من است!