پیام خوزستان

آخرين مطالب

ترور؛ نقطه اشتراک جیش الظلم و صهیونیسم/وعده آزادی به مردم با ریختن خونشان+ فیلم شهرستان ها

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش ایرنا، تشابه نوع عملکرد عناصر جیش الظلم و صهیونیست کودک‌کش در هدف قرار دادن مردم بی‌گناه بسیاری از لایه‌های پنهان ارتباط پشت پرده در وابستگی بی‌قید و شرط آنها را بیش از پیش نمایان کرده است؛ آن یکی تسلیحات اهدایی آمریکایی را بر سر زن و کودک فلسطینی و لبنانی خالی یا دانشمندان را ترور می‌کند و این یکی مقابل چشم دانش آموزان مردم را به گلوله می‌بندد.
رویارویی مستقیم نظامی در قاموس این قصابان هیچ جایگاهی ندارد و نوع عملکرد آنها در هدف قرار دادن زنان و کودکان و افراد بی گناه حاکی از آن است که هیچ پایبندی هم به اصل حقوق بشر ندارند؛ این ها همه در حالی رخ می‌دهد که مدعیان به اصطلاح مدافع حقوق بشر از یک سو مقابل وحشی‌گری صهیونیست سکوت کامل اختیار کرده‌اند و از سوی دیگر کنار تروریست‌ها ایستاده و آنها را حمایت و هدایت می‌کنند تا در ایران ناامنی ایجاد شود و نظم کشوری را که اقوام و مذاهب مختلف به خوبی کنار هم زندگی می‌کنند را بر هم بزنند.
اینکه عناصر تروریست زیر نقاب خود مدعیِ به ارمغان آوردن آزادی برای مردم بلوچ هستند، دروغی بیش نیست چرا که راه‌های بهتری با توجه به ظرفیت‌های متعدد اقتصادی در این خطه وجود دارد و تحقق رفاه و آسایش از مسیر کشتن مردم بی دفاع نمی‌گذرد.
اگر قدری نتایج رویکردهای وحشیانه این گروهک‌های تروریست مورد مداقه قرار گیرد، به وضوح مشخص است که بیشترین مردم آسیب دیده از این تفکر غلط و البته با پشتوانه و هدایت سرویس های جاسوسی، مردم بلوچ منطقه بوده‌اند که هر بار تعدادی از آنها در اقدامات ناجوانمردانه همین به اصطلاح مدافعان بلوچ، هدف قرار گرفته و جانشان را از دست داده اند.
پرواضح است که مردم در هیچ نقطه ای رضایت ندارند که آرامش و امنیت آنها بهم بخورد؛ حتی علمای اهل سنت در سیستان و بلوچستان هم همواره این اقدامات تروریستی کور را محکوم کرده اند و آن را مردود دانسته اند.
بیشترین مردم آسیب دیده از این تفکر غلط و البته با پشتوانه و هدایت سرویس های جاسوسی، مردم بلوچ منطقه بوده‌اند که هر بار تعدادی از آنها در اقدامات ناجوانمردانه همین به اصطلاح مدافعان بلوچ، هدف قرار گرفته و جانشان را از دست داده اند از سوی دیگر ناامن جلوه دادن این استان ارمغان دیگری هم برای این گروهک‌های دست نشانده و اربابان آنها دارد؛ در کنار دامن زدن به اختلافات قومی، قبلیه‌ای و مذهبی، خط دیگری که همواره مد نظر سرویس‌های امنیتی هدایت کننده این گروهک‌ها بوده، توقف چرخ توسعه و پیشرفت با توجه به ظرفیت‌های موجود اقتصادی و ثروت عظیم این منطقه است؛ مزیت ایجاد ناامنی در منطقه فرصت سرمایه‌گذاری را از این خطه می‌گیرد؛ این چه سبکی از اهدای آزادی به مردم منطقه توسط این گروهک‌هاست که حتی فرصت های اقتصادی و اشتغال پایدار را هم از آنان سلب می کند.
مردم سیستان و بلوچستان همواره در کنار بزرگان طوایف خود با هوشیاری در برابر چنین هجمه‌هایی ایستادگی کردند و در مقاطع مختلف وفاداری خود را به نظام و این آب و خاک نشان داده اند؛ قطعا در برابر چنین نیرنگ‌هایی که ریشه در خارج از کشور دارد، مثل همیشه تسلیم نمی‌شوند.
سیستان و بلوچستان نگین زیبایی در دل ایران به شمار می رود و وحدت و همدلی مردم با وجود محرومیت‌ها در دنیا مثال زدنی است و همین امر موجب شده تا دشمنان این آب و خاک همواره برای خدشه وارد کردن به آن دست به هر دسیسه ای بزنند.
ایجاد اختلافات قومی و مذهبی مهمترین هدف گروهک‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان
تلاش برای ایجاد اختلافات مذهبی در دو دهه اخیر عامل مهمی برای انجام فعالیت گروهک‌های تروریستی شده تا به بهانه مذهب و قوم، دست پلیدشان با همراهی استکبار جهانی به خون ده‌ها بی‌گناه در جنوب شرق ایران اسلامی آلوده شود.
هدف از این اقدامات ترویستی و جنایتکارانه ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و جنگ قومیتی بین مردم بوده اما این توطئه‌های دشمن نه تنها با شکست مواجه شده و به سرانجام نرسیده، بلکه همواره باعث همدلی و تقویت روحیه مردم برای حفظ وحدت و دفاع جانانه‌تر از این مرز و بوم شده است.
هدف از اقدامات ترویستی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و جنگ قومیتی بین مردم بوده اما این توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شده و به سرانجام نرسیده است شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
گروهک «جیش الظلم» تاکنون تلاش‌های زیادی برای تضعیف امنیت و ضربه وارد کردن به وحدت مردم سیستان و بلوچستان داشته غافل از اینکه این خون‌هایی که از شهدای شیعه و سنی در هم آمیخته می‌شود، وحدت را در این خطه از ایران اسلامی روز به روز محکم‌تر می‌کند؛ با این وجود باز هم دشمن دست از تلاش بر نمی‌دارد و همان طور که پیش تر هم اشاره شد، آنها با پروراندن گروه های تروریستی سعی در ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور بویژه این خطه پهناور دارند و هدف گروه‌های تروریستی از ناامنی استان تحق «عدم توسعه یافتگی» این منطقه است.
این هدف کلان از یک سو زمینه را برای طرح خواسته‌های دشمن در سطح منطقه فراهم و از سوی دیگر، فضا را برای گسترش ناامنی در این مناطق مهیا می‌کند بنابراین می‌توان این چنین تلاش‌های ضدامنیتی را عمدتا در راستای خدشه‌دار کردن برنامه‌های توسعه‌ای و توسعه روابط اقتصادی با همسایگان شرقی و روند رشد سواحل مَکُران قلمداد کرد.
وقایع تروریستی هربار به جهانیان نشان داد که گذشتن از جان در راه وطن در ایران اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد و حتی یک سرباز در مصاف با دشمنان این مرز و بوم سرداری شجاع است و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی جوانی شیعه در کنار جوانی اهل سنت و بلوچ برای کشورش خدمت می‌کند و تا پای جان نیز برای انجام وظیفه‌اش رشادت به خرج می دهد.
حادثه تاسوکی، بمب گذاری در مسیر تاسوعای حسینی، بمب گذاری انتحاری در پیشین، حمله به پاسگاه‌های مرزی و ربودن یا به شهادت رساندن نیروهای مدافع امنیت، حادثه مسجد جامع و مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان، حمله تروریستی جاده خاش - زاهدان، حمله به مقر انتظامی در راسک اینها تنها گوشه‌ای از جنایت‌های گروهک‌های تروریستی جیش الظلم در جنوب شرق کشور بوده که هر یک از آنها گواهی بر تفکر پلید این افراد خودفروخته و اربابان استکباری آنها است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عملی ابایی نداشته و در این میان ریختن خون شیعه و سنی برایشان تنها وسیله‌ای برای اثبات سرسپردگی آنان است
گروهک تروریستی جیش الظام همواره ادعا می‌کند که اقدامات خود در سیستان و بلوچستان را با هدف دفاع از قوم بلوچ انجام می‌دهد؛ اما در واقع با حرکت‌های تروریستی و ناامن جلوه دادن استان، ابتدا قوم بلوچ که اکثریت جمعیت را در منطقه شامل می‌شوند را دچار زیان می‌کنند زیرا این حرکت ها باعث فرار سرمایه ها و عدم حضور سرمایه گذاران می‌شود و از طرفی هدف قرار دادن شیعه و سنی در عملیات های تروریستی خود، همواره نشان داده که برای آنان قوم و مذهب مطرح نیست بلکه تنها به فکر اجرای دستورات اربابان در ناامن جلوه دادن سیستان و بلوچستان هستند.
آخرین حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان
حدود 20 روز از آخرین حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل در سیستان و بلوچستان زمان می‌گذرد، حمله ای که به خودروی ماموران هنگ مرزی میرجاوه شد و شهادت سه مرزبان مدافع امنیت مرزهای جنوب شرق را به دنبال داشت.
این حادثه در ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه پنجشنبه 22 شهریورماه رخ داد و خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوخت‌گیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت.
در این حمله تروریستی، سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه که یک نفر پایور جان برکف مرزبانی سیستان و بلوچستان به نام ستوان یکم «محمدامین ناروئی» و 2 نفر از کارکنان وظیفه به نام‌های «پارسا سوزنی» و «امیر ابراهیم زاده» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
بیشتر بخوانید:
خون شیعه و سنی در حادثه تروریستی چابهار و راسک عجین شد؛ هفت شهید بلوچ و اهل سنت
جان‌هایی که امنیت و وحدت می‌بخشند + فیلم
جزئیات حمله تروریستی به خودروی هنگ مرزی میرجاوه
جنایت به نام حمایت؛ ترور مقابل چشم دختران دبستانی
سنگدلی تروریست‌ها امروز به اوج خود رسیده به گونه ای که روز گذشته (10 مهرماه) بعد از برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها، تروریست‌ها دست به کار شده و به نام حمایت از قوم بلوچ و اهل سنت، چهار بلوچ اهل سنت را جلوی چشم دختران دبستانی در شهر بنت به شهادت رساندند، شهدایی که همیشه پای خدمت به مردم در بحران‌های مختلف همچون سیل بودند.
جنایت تروریست‌ها به اینجا ختم نشد و در 2 حادثه دیگر در جکیگور و خاش نیز 2 نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند که بلافاصله وزیر کشور به استاندار سیستان و بلوچستان دستور پیگیری داد و بر لزوم شناسایی و برخورد با تروریست‌ها و بررسی ابعاد هر سه حادثه تروریستی در این استان تاکید کرد.
شهادت سرباز وظیفه «مهدی بلوچی» از کارکنان جان برکف هنگ مرزی جکیگور و شهادت «امیرمحمد امیری» به دنبال وقوع درگیری مرزبانان پاسگاه مرزی ماککی هیرمند با افراد مسلح، حمله اشرار مسلح به استوار "رامین ولایتی" از کارکنان یگان تکاوری شهرستان خاش و سروان "ابوالقاسم پیری" معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان سیب و سوران، تیراندازی از سوی سرنشینان یک خودرو به‌ سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شهرستان نیکشهر و شهادت «مجیب بلوچی»، «یوسف شیرانی»، «جواد ساداتی» و «پرویز کدخدایی»و تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی مأموران انتظامی در حال تردد در شهرستان خاش و شهادت 2 نفر از نیروها در یک هفته گذشته در حالی موجب تاثر شد که وقوع اینگونه حوادث و جنایات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار نیست و دشمنان همواره از هر تهدید و جنایتی در مقابل ملت ایران فروگذار نکرده‌اند، اما بدانند که بطور یقین تحرکات آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.
حالا مردم سیستان و بلوچستان خوب می‌دانند که شرارت‌ها در این استان برای این است که اذهان عمومی از جنایات اسرائیل جنایتکار منحرف شود و این یعنی ماهیت گروهک تروریستی جیش الظلم کاملاً صهیونیستی بوده؛ چرا که وقتی اعضای گروهک مجازات می‌شوند تنها صدای آمریکا و اسرائیل در می‌آید.
با تمام این وجود گروهک جیش الظلم تاکنون تلاش‌های زیادی برای تضعیف امنیت و ضربه وارد کردن به وحدت مردم سیستان و بلوچستان داشته غافل از اینکه این خون‌هایی که از شهدای شیعه و سنی در هم آمیخته می‌شود، وحدت را در این خطه از ایران اسلامی روز به روز محکم‌تر می‌کند.
اگر چه سال‌هاست گروه‌های تروریستی مورد حمایت سرویس‌های کشورهای متخاصم با جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر سیستان و بلوچستان و نشانه رفتن وحدت قومی و مذهبی و توسعه منطقه، امنیت این استان که متعلق به تمام گروه‌های قومی و مذهبی ساکن در آن است را نشانه رفته و شیعه و سنی قربانی اقدامات تروریستی گروه‌های معاند مختلف بودند.
سیستان و بلوچستان هدف راهبردی سرویس‌های جاسوسی
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسرائیلی ها تمام تلاش خود را به کار برده اند که انسجام منطقه را بهم بزنند که در برابر این توطئه چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب موضوع دکترین امت اسلامی را مطرح کردند.
رضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تحولات منطقه پیچیدگی دارد و ساده نیست؛ مراقب فضای مجازی باشید که بخشی از جبهه منطقه است و در حال حاضر تکنولوژی در اختیار دشمن بوده، باید علم خود را به روز کنیم در غیر اینصورت عقب می‌مانیم.
وی ادامه داد: در 10 سال گذشته دشمن طرح خاورمیانه جدید و طرح آبراهام را مطرح کرد این‌ها همه شکست راهبردی برای اسرائیل است.
افرادی که مدعی دفاع از قوم بلوچ و اهل سنت هستند اگر واقعاً مدافع این قوم بودند در حوزه آبادانی استان کار می‌کردند نه در کشتار؛ چرا که هیچکس از برادرکشی و ترور دفاع نمی‌کند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما پرچمدار و علمدار نهضت و گفتمان بیداری جهان در منطقه هستیم، دشمن تمام سعی خود را برای ممانعت از گسترش این هدف مهم دارد.
وی اظهار کرد: در روزهای اخیر همزمان با تحولات منطقه شاهد وقوع حوادث تروریستی در سیستان و بلوچستان بودیم، افرادی که مدعی دفاع از قوم بلوچ و اهل سنت هستند اگر واقعاً مدافع این قوم بودند در حوزه آبادانی استان کار می‌کردند نه در کشتار؛ چرا که هیچکس از برادرکشی و ترور دفاع نمی‌کند.
شریفی گفت: اسرائیل در منطقه زنان، کودکان و بیمارستان‌ها را در غزه مورد هدف قرار می‌دهد، تروریست‌ها هم انسان‌های بی‌گناه را نشانه گرفته‌، مامور در حال خدمت یا آمیخته شدن خون شیعه و سنی در سیب و سوران این‌ها استمرار جریان صهیونیستی بوده و گروهک‌ها دست پرورده موساد و سیا هستند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان هدف راهبردی سرویس‌های جاسوسی است بر روی طوایف و جغرافیا به تعبیر خودشان به حالت موزاییکی برنامه‌ریزی کردند، در پی تحریک گسل قومی - مذهبی هستند، باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولویت ما در این استان انسجام اجتماعی است، تاکید کرد: اگر حال مردم خوب باشد آستانه تحمل و تاب آوری اجتماعی‌شان افزایش پیدا می‌کند، پرداختن به مسائل قومیت و مذهب در استان آفت است و نباید به این مسائل دامن زد.

پیام خوزستان

ایجاد ناامنی هدف اصلی گروهک‌های تروریستی
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این عناصر تروریستی فریب خورده دشمن هستند و هدف آنها از انجام این اقدامات از بین بردن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان و جلوه دادن ناامنی در استان است.
رحمدل بامری در خصوص عملیات تروریستی که در سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی جیش الظلم انجام شد، بیان کرد: قطعاً این گونه اقدامات چه از نظر عرفی، شرعی، محلی و منطقه‌ای محکوم است.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان همواره محور وحدت بوده و در عمل هم خواهد بود، افزود: خون جوانان شیعه، سنی، فارس و بلوچ در ادوار مختلف در راه تأمین امنیت چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن تا به اکنون بر زمین ریخته شده تا این وحدت، انسجام، امنیت، آسایش و آرامش در سطح استانی و ملی برقرار شود.
حمله‌ به یکی از مدارس که در آن جشن عاطفه‌ها در حال برگزاری بوده در زمانی که مربیان و مردم عادی از آن خارج می‌شوند و شلیک به سمت مردم و به خاک و خون کشیدن افراد بی گناه را چه منطقی در دنیا می‌پذیرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هم با توجه‌ به خون این شهدای این اتفاق خواهد افتاد و امنیت، آسایش و آرامش از گذشته بیشتر حفظ خواهد شد.
وی اظهار کرد: وقتی دشمن رو در رو نمی‌تواند در برابر انقلاب و منطق جمهوری اسلامی ایستادگی کند و در شرایط خارج از کشور نیز این را مشاهده می‌کنیم؛ بنابراین رو به عملیات‌های تروریستی کور می‌آورد.
بامری با بیان اینکه این اقدامات تروریستی هیچ ارزش نظامی و جایگاهی ندارند؛ خاطرنشان کرد: حمله‌ به یکی از مدارس که در آن جشن عاطفه‌ها در حال برگزاری بوده در زمانی که مربیان و مردم عادی از آن خارج می‌شوند و شلیک به سمت مردم و به خاک و خون کشیدن افراد بی گناه را چه منطقی در دنیا می‌پذیرد.
وی افزود: کسانی که در این عملیات به شهادت رسیده‌اند افراد بومی و از بطن مردم بودند و کارهای فرهنگی انجام می‌دادند و این دشمنان در بیانیه خود اعلام می‌کنند که ما مبارزه می‌کنیم! در حقیقت مبارزه با چه کسانی انجام می‌دهید.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعاً به‌عنوان یک مسلمان می‌خواهید مبارزه کنید با اسرائیل و آمریکا که خون بی‌گناهان را در غزه، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و سوریه می‌ریزند در این مکان‌ها مبارزه کنید و اگر واقعاً مسلمان هستید باید در برابر کفر مبارزه کنید؛ قطعاً این عملیات تروریستی در استان محکوم هستند.
وی با تأکید بر اینکه همه علما، معتمدین و بزرگان استان این عملیات تروریستی را محکوم کرده‌اند؛ عنوان کرد: انتظار ما این است که قطعاً هم این گونه است و نظام و حاکمیت باقدرت از همه ظرفیت‌ها هم از نظر محلی و ملی استفاده و با این عناصر برخورد خواهد کرد.
بامری بیان کرد: این اتفاقات در روزهای گذشته در سطح پاسگاه‌های استان صورت گرفت و بعد به مجموعه بسیج و سپاه و در حال حاضر نیز به مردم رسیده که هدف گروهک‌های تروریستی خود مردم هستند که در واقع بسیج و سپاه و پاسگاه‌ها نیز مردم و فرزندان این مردم هستند که برای آسایش و آرامش همین مردم جان می‌دهند.

پیام خوزستان

ابعاد حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در حال بررسی
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بررسی همه جانبه ابعاد حادثه تروریستی در استان در دستور کار قرار گرفته است.
علیرضا مرحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قبل از ظهر در شهرستان نیک شهر شهر بنت مراسم در یک مدرسه دخترانه جشن عاطفه ها برگزار شده بود که متاسفانه یک گروه از اشرار مسلح به محل حمله می کنند.
وی ادامه داد: در این اقدام ناجوانمردانه پرویز کدخدایی فرمانده بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی کارمند آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر بنت، سیدجواد ساداتی سرباز وظیفه و مجیب بلوچی شهروند نیکشهری به شهادت رسیدند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: افراد مسلح بعد از این اقدام ناجوانمردانه محل را ترک کردند اکنون تحقیقات طبق دستور وزیر کشور و استاندار این استان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال انجام است تا به زودی این افراد دستگیر شوند.
اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف مقابله با وحدت و همدلی
نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار سیستان و بلوچستان هم در پی اقدامات تروریستی اخیر و شهادت تعدادی از مردم مظلوم استان با صدور پیام مشترکی اعلام کردند: اقدامات تروریستی در این استان با هدف مقابله با وحدت و همدلی در این نقطه از ایران اسلامی انجام می‌شود.
در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: اقدامات تروریستی مزدوران افسار گسیخته دشمن در سیستان و بلوچستان و حمله به مردم کوچه و بازار، شرکت‌کنندگان در محفل خیریه جشن عاطفه‌ها، اقشار مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سرباز و درجه‌دار و به شهادت رساندن مردم شیعه و اهل سنت، در راستای مقاصد شوم دشمنان برای مقابله با همدلی و وحدت جامعه و هم‌مسیر با جنایات رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان مظلوم منطقه صورت گرفته است.
مزدوران دشمن با وجود ادعای کذب دفاع از یک مذهب یا قوم، همه اقشار جامعه از مذاهب و اقوام مختلف را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.
دشمنان نظام اسلامی، وحدت و همدلی جامعه را علی رغم شبهه‌افکنی‌ها و مانع‌آفرینی‌های بدخواهان داخلی و خارجی تاب نیاورده و این گونه انتقام شان را از مردم مظلوم می‌گیرند.
استان‌ها سیستان و بلوچستان 0 نفر برچسب‌ها وحدت ملی سیستان و بلوچستان درگیری انفجار تروریستی تروریست گروهک تروریستی منافقین امنیت

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/956928/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکه نانی دارم

سخنان زیبای دکتر قمشه ای

واقعیت آشکار شد؛ اصابت دقیق موشک‌ها به پایگاه نواتیم

خبرگزاری ترند: توافقات جدید، ایران و قطر را به یکدیگر نزدیک خواهد کرد

عارف به قزوین رفت

الجزیره به نقل از مقامات آمریکایی: اسرائیل ضرورتی برای پاسخ فوری و گسترده به ایران نمی‌بیند

آملی لاریجانی: صهیونیست‌ها ماجراجویی کنند، پاسخ قاطع‌تری خواهند گرفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: پلیس مقتدر، آرامش اجتماعی را در کشور تضمین کرده‌ است

اولین پیام بقایی در مقام سخنگوی وزارت امور خارجه

طعنه باهنر به اسرائیلی‌ها: عملیات وعده 3 بسیار دردناک‌ خواهد بود

دادستانی تهران علیه «داوری» اعلام جرم کرد

آصفی: جنگ به خاک ایران کشیده نمی‌شود

بلینکن: خروج ترامپ از برجام، امنیت آمریکا و متحدانش را تضعیف کرد

وعده صادق2 انتقام خون‌های پاک شهدای جبهه مقاومت را گرفت

فعالیت 59 مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در خوزستان

بیرجند و اهواز در ابتدا و انتهای مدار پاکی و آلودگی هوا

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در دادگستری استان اردبیل

وظایف امت اسلامی دربرابر جنایت های رژیم صهیونیستی و نحوه اجرای تکلیف شرعی مسلمانان

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت عملیات «وعده صادق 2»

انتشار کتاب صوتی «آزادترین مرد جهان» در خبر‌های رسانه

فعالان عراقی: از هر قطره خون رهبر حزب‌الله صدها حسن نصرالله متولد خواهد شد

«وعده صادق 2» مسیر جدیدی را در منطقه ترسیم کرد

قیمت طلا، سکه و ارز امروز 12 مهرماه 1403

وعده صادق2 آغاز راه نصرالله است/ رسیدن به اهداف محور مقاومت و جهان اسلام  با وحدت میسر خواهد شد

مرزبان اردبیلی در سردشت به شهادت رسید

163 زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند

نماز جمعه تهران فردا به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود

مسیر مقاومت باز است/این شهادت‌ها باید ما را بیدار کند

فیلم | تهرانی‌ها برای قدردانی از شهدای مقاومت، گل کاشتند

آلودگی هوا در 7 شهر خوزستان

عظمت و قدرت جبهه مقاومت در تاریخ ثبت شد

اعلام حمایت مردم چهارمحال و بختیاری از لبنان

آغاز بلیت فروشی دیدار تراکتور و فولاد خوزستان | اخبار ورزشی

نمایشگاه پژوهشی ـ هنری «یک قرن بیداری» در برج آزادی

تصاویر/ بازدید رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

اجتماع بزرگ مردمی در پایتخت مقاومت اسلامی

نقش رسانه در جهاد با اسرائیل

گرامیداشت شهدای مقاومت در بندرعباس

یادواره شهدای بخش اژیه در شهرستان هرند

برگزاری مراسم بزرگداشت سید مقاومت در صدا و سیمای گیلان

نمایندگان مجلس سوریه: واکنش ایران باعث تغییر قوانین درگیری با دشمن صهیونیستی شد

17 زندانی جرایم غیرعمد در تایباد خراسان‌رضوی آزاد شدند

هم‌دردی با کودکان غزه از برنامه‌های محوری هفته ملی کودک است

ضرورت اتخاذ راهبردهای صحیح رسانه‌ای از وقایع و شناخت صحیح از رژیم صهیونیستی برای مردم

معرفی 8 سریال جذاب کره‌ای با موضوع «مقاومت»

اجتماع مردم اهواز ازدر حمایت از عملیات وعده صادق2

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در میبد

طراحی پوسترهای ویژه شهادت سید مقاومت در مشهد

بیش از 21 هزار پرونده خودمعرف در خوزستان به صلح و سازش ختم شد

انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و مرز نمی‌شناسد