پیام خوزستان

آخرين مطالب

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد شهرستان ها

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: ما نعمت ولی‌فقیه را داریم و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی که دیگران در خارج از کشور بیشتر از ما قدر رهبر ما را می‌دانند و ما نعمت مردم خوب ولایتمدار را داریم که همیشه در صحنه‌های خطر حضور داشتند و از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تاکنون پای اسلام و انقلاب و رهبری انقلاب ایستاده‌اند.
امام جمعه زاهدان گفت: ما نعمت ولی و رهبر شجاع و حکیم، مردم بصیر، هیات‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و مردم عاشق اهل بیت(ع) و نیروهای نطامی، انتظامی و امنیتی را داریم و باید قدردان و سپاسگزار این نعمت‌ها باشیم.
وی ادامه داد: مهم این است که فرهنگ سپاسگزاری را در جامعه خود حاکم کنیم و هم خودمان به آن عمل کنیم و هم به دیگران توصیه کرده و به فرزندان خود بیاموزیم که در برابر خدمت‌ها و نهمت‌ها باید شاکر بود.
وی بیان کرد: مساله روز ما و جبهه مقاومت جنایت‌هایی است که رژیم‌غاصب صهیونستی در فلسطین و لبنان مرتکب شده و جمع زیادی از مردم را به خاک و خون کشیده و فرماندهان حزب‌الله و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها سید مجاهد شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده که شهادت این عزیزان بویژه شهادت این سید بزرگ را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم مسلمان و جبهه مقاومت و خصوصا حزب‌الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.
آیت الله محامی گفت: این سید بزرگوار پس از عمری جهاد و تلاش به آرزوی خود رسید و با شهادت این جهان مادی را ترک کرد و فقدان ایشان برای ما مصیبت است و همه ملت ما، آزادی خواهان جهان و جبهه مقاومت بویژه رهبر معظم انقلاب را عزادار کرده است اما به تعبیر ایشان عزاداری ما حرکت در مسیر این سید شهید و تلاش بیشتر برای گسترش جبهه مقاومت است.
وی افزود: شهید سید حسن نصرالله یک مجموعه‌ای از کمالات را در خود جمع کرده یک جام جهان نما از ارزش‌ها و کمالات بود و علم و معرفت، اخلاق و معنویت، شجاعت و عقلانیت، بینش انقلابی، بصیرت سیاسی، نگاه تمدنی و اهل تعامل با پیروان مذاهب و پیروان سایر ادیان و ایمان و باور عمیق به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب چه در دوران امام خمینی(ره) و چه در دوره رهبر حکیم و فرزانه حضرت‌ آیت‌الله امام خامنه‌ای از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت در منطقه بود و به تعبیر امامین انقلاب حزب الله حجتی بر مقاومت در منطقه است و سید شهید پرچمدار نه تنها در لبنان و فلسطین بلکه در منطقه بود و حرکت او تاثیرگذار و بذر انقلاب را گسترش داد و در منطقه منتشر کرد و مردی بزرگ و تاثیرگذار و خار چشم دشمنان بود و آمریکا و اسرائیل بیش از 80 تن بمب روی سر این مرد ریختند تا او را به شهادت برسانند.
وی تصریح کرد: با وجود این اقدام جنایتکارانه اسرائیل و خواست دشمن و تبلیغات او که شکست جبهه مقاومت، یأس و ناامیدی و ترس را تبلیغ می‌کند اما به لطف الهی جبهه مقاومت با شهادت شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر خواهد شد و با عزمی مصمم‌تر و اراده‌ای قوی‌تر راه سید شهید را ادامه خواهد داد و پرچم مبارزه با آمریکا و اسرائیل را همچنان برافراشته خواهد داشت.
آیت‌الله محامی گفت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: موشک‌ باران اسرائیل که توسط عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری سایر نیروهای مسلح انجام شد از این اقدام غیورانه و شجاعانه آن‌ها تشکر می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان افزود: حضور میلیونی مردم در مجالس شهید سید حسن نصرالله در سراسر کشورهای اسلامی و در کشور خودمان و حضور شما مردم در محل مصلی نماز جمعه زاهدان در راستای پشتیبانی از جبهه مقاومت و آمادگی برای هر گونه ایثار و از خودگذشتگی برای گسترش جبهه مقاومت است.
وی تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و بوق‌های استکباری به دنبال توطئه و شایعه پراکنی برای ایجاد تفرقه، ترس و ناامیدی هستد و ما باید با هوشیاری کامل و با تمام قوا متحد و منسجم بایستیم و به هیچکس اجازه ندهیم که در میان صفوف متحد ما از همه اقوام و مذاهب که در برابر اسرائیل ایستاده‌اند کسی بخواهد تفرقه ایجاد کند چرا که دو قطبی سازی به هر بهانه‌ای سم مهلک برای ما و کشور ماست.
آیت الله محامی ادامه داد: در این ایام مزدوران خارجی و گروهک‌ها همزمان با جنایت‌های اسرائیل و هم جهت با آن‌ها برای ضربه زدن به مرکز جبهه مقاومت در سیستان و بلوچستان دست به ترورهای کوری زدند و به گروه‌های مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی، سرباز و درجه دار، بلوچ و فارس، شیعه و اهل سنت حمله کرده و افراد مختلف را به شهادت رساندند و عملا نشان دادند شعار طرفداری آن‌ها از یک قوم و مذهب دروغ است و مزدور هستند.
وی ادامه داد: گروهک های تروریستی برای ضربه زدن به مردم‌، اتحاد و جمعیت ما تلاش می‌کنند که البته به نتیجه نخواهند رسید و عزیزان ما در نیروهای امنیتی و انتظامی برخی از این افراد را دستگیر کرده‌اند و از این زحمات تشکر می‌کنیم و انتطار داریم به گونه‌ای برخورد شود و عقبه آن‌ها مورد تهاجم قرار گیرد و به گونه‌ای مجازات شوند که بازدارنده باشد و تا حد توان از این گونه حوادث جلوگیری شود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به خانواده‌ معظم این شهدا تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و کامل از خداوند طلب می‌کنیم‌ و امیدواریم خداوند متعال به همه ما این هوشیاری را بدهد که با وحدت و انسجام خود با توطئه‌های داخلی و خارجی مقابله کنیم و بتوانیم در برابر خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر رو سفید باشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/958110/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نایب قهرمانی سینا صنعت ایذه در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی ارمنستان

استقبال از پیکر شهید دیوانی دلاور مقاومت دیار خرمشهر

تعطیلی ادارات خرمشهر شنبه 14 مهر

مردم آبادان و خرمشهر از پیکر شهید مدافع حرم استقبال کردند

میلوتین اسمایچ، به دلیل گاز گرفتن اوون پیک به هشت جلسه محرومیت و 15 هزار پوند جریمه محکوم شد

عیسی: خانم‌ها، آقایان عذر می‌خواهم

بهترین گل های مدافعین اینتر

بایدن: اگر جای اسرائیل بودم، به گزینه‌های دیگری جز حمله به تاسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم

راز مقاومت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

قصه‌ آفتاب و قمر؛از نماز نصر ومانور شهادت تا مباهله امام امت

هر کسی که می‌خواهد در هرسمتی منصوب شود، باید برنامه‌های خودش را ارائه دهد

سنگ‌تمام ایرانی‌ها برای سید حزب‌الله

تظاهرات مردم اردن در حمایت از محور مقاومت

2 شرط ایران برای آتش‌بس

بزرگداشت سید حسن نصرالله با حضور مقامات و اقشار مختلف عراق در بغداد برگزار شد

کار درخشان نیروهای مسلح قانونی و مشروع بود/ هر ضربه به رژیم صهیونی خدمت به کل انسانیت است/ مقاومت پیروز است

استقلال خوزستان – سپاهان؛ طلایی‌پوشان در اهواز زمین‌گیر می‌شوند؟

استقلال خوزستان - سپاهان؛ طلایی‌پوشان در اهواز زمین‌گیر می‌شوند؟

داغ دل ملت ایران با نابودی رژیم صهیونیست سرد می شود

حمایت تماشاگران عراقی از مقاومت لبنان (فیلم)

خاورمیانه جدید در حال شکل‌گیری است!

داغ دل ملت ایران با نابودی رژیم صهیونیستی سرد می شود

ابوعبیده: ادامه تجاوزها به خسارت و شکست بیشتر دشمن منجر می‌شود

درخواست از رییس قوه قضائیه برای آزادی یک فعال محیط زیست/ «جای یوسف فرهادی زندان نیست»

کار درخشان نیروهای مسلح قانونی و مشروع بود/ مقاومت پیروز است

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا در سوریه

انجام 23 عملیات توسط حزب‌الله در روز گذشته

حضور عراقچی در لبنان و دیدار با نخست وزیر دولت این کشور+ تصاویر

ایمان و شجاعت سیدحسن نصرالله از وی یک شخصیت جهانی ساخته بود

عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت در بهشت زهرا (س)

واکنش سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به حمایت مقاومت عراق از فلسطین

تصویری حیرت‌انگیز از آتیلا پسیانی و اکبر عبدی

رائول گزینه اصلی سرمربی‌گری شالکه

یک دقیقه از تمرین امروز رئال مادرید را تماشا کنید

کونته: با این برد راحت می‌خوابم و به چیزی فکر نمی‌کنم!

پوگبا پس از کاهش محرومیت؛ بالاخره کابوس تمام شد!

آخرین وضعیت ورزشگاه تختی

رقص بازیکنان آلومینیوم پس از پیروزی برابر ذوب آهن

آدرس سرمربی خارجی استقلال را دادند

کتاب «اربعین طوبی» روانه بازار نشر شد

تاریخ شفاهی دوبله چاپ دومی شد

مقام ایرانی به الجزیره: آماده هدف قرار دادن قوی دشمن هستیم

فایننشال تایمز: چرا بمب‌های سنگرشکن اسرائیل از پسِ تاسیسات اتمی فردو و نطنز بر نمی‌آید؟

تصاویری از پسر پزشکیان، عزیز جعفری و حسین طائب در نماز جمعه امروز

لاریجانی: اشتباه رژیم صهیونیستی این است که فکر می‌کند با ترور شخصیت‌ها مشکل حل می‌شود

آرامش و طمانینه در اقامه نماز، مستحبات و تبرک‌جستن رهبر انقلاب به تربت سیدالشهداء پس از پایان نماز

در صف اول چه گذشت؟

فرمانده ارتش: دشمن حماقت کند، پاسخ قوی‌تری دریافت خواهد کرد

واکنش کاربران فضای مجازی به نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب

فعال اصلاح‌طلب: پیام نماز جمعه، حمایت مردم از رهبری و نیروهای مسلح بود