پیام خوزستان

آخرين مطالب

بسیج دزفول بیش از 450 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند شهرستان ها

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش ایرنا،‌ سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن نشست‌های فرمانداری ویژه این شهرستان با تشریح برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در دزفول بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی توسط هیات‌های ورزشی، کاشت درخت به نام شهدا و برگزاری یادواره شهدا در برخی از مدارس از جمله برنامه های برنامه ریزی شده در هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای 2 پیاده روی خانوادگی، برگزاری میز خدمت ادارات، اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم به نیت شهدای خدمت،‌ اجرای دیوارنگاره شهدایی توسط شهرداری، فضاسازی شهری و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های دزفول در هفته دفاع مقدس است.
نمایشگاه بزرگ تجهیزات نظامی در دزفول برپا می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت:‌ برگزاری شب های خاطره گویی در مرکز دفاع مقدس، پخش فیلم های مرتبط با دفاع مقدس، تجلیل از نقش بانوان در دفاع مقدس و ‌دیدار با خانواده شهدا، رزمدگان و آزادگان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول است.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ تجهیزات نظامی در گذر فرهنگی صدرای دزفول شامل بخش های مختلف از جمله غرفه ادوات، تجهیزات نظامی و پهپادهای سپاه، همراه با اجرای ویژه برنامه و جشن های فرهنگی دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در دزفول است.
سرهنگ حکمت پور با بیان اینکه دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی باید برنامه های شاخصی در هفته دفاع مقدس داشته باشد، اظهارکرد: انتظار از دستگاه های شهرستان نقش آفرینی و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع و خلاقانه در هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: بخش زیادی از برنامه های پیش بین شده در شهر دزفول قابلیت اجرا در بخش های تابعه شهرستان دارد که در این زمینه آمادگی بخشداری ها برای اجرای این ویژه برنامه ها ضروری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: اقدام های جبهه مقاومت در منطقه و تبیین این اقدام ها و دستاوردها برای قشرهای مختلف تکلیفی به عهده همه دستگاه ها در دزفول است.
برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس نیاز به نگاه نو و خلاقانه دارد
حکمت پور با بیان اینکه تاکنون 450 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج دزفول برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: انتظار از همه دستگاه های دزفول نقش آفرینی برجسته در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های متنوع به این مناسبت است.
وی با تاکید بر ضرورت خلاقیت و نگاه نو در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ادامه داد: هفته دفاع قدس فرصتی برای ارایه عملکرد دستاوردهای دستگاه های مختلف است که معرفی این دستاوردها و بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیاز به روش های نوین دارد.
موافقت با ایجاد پایگاه مقاومت بسیج حرم سبزقبا(ع) دزفول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: تبیین سواد رسانه ای با توجه به گسترش نفوذ رسانه ها و هوش مصنوعی برای خانواده ها بسیار ضروری است که باید از هفته دفاع مقدس برای ارتقای سواد رسانه ای استفاده کرد.
وی با اشاره به جایگاه حرم حضرت سبزقبا(ع) در دوران دفاع مقدس و خاطرات خوش رزمندگان حاضر در دزفول از این آستان متبرک گفت: راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در حرم حضرت سبزقبا(ع) پیشنهاد شده که ناحیه مقاومت بسیج دزفول با این موضوع موافق است.
همه دستگاه های دزفول برای بزرگداشت شایسته هفته دفاع مقدس تکلیف دارند
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست با تاکید بر اینکه همه دستگاه های شهرستان مکلف به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همراهی برای اجرای این برنامه ها هستند، گفت: خلاصه شدن عملکرد فرهنگی یک دستگاه در هفته دفاع مقدس به نصب یک بنر در ورودی اداره پذیرفتنی نیست.
علی قلطاغ ساز افزود: دستگاه‌های دزفول علاوه بر فضاسازی محیطی و اجرای برنامه های متنوع برای خانواده کارکنان زیر مجموعه خود نسبت به مشارکت در اجرای برنامه های شاخص شهرستان در هفته دفاع مقدس تکلیف دارند.
وی ادامه داد: برگزاری افتتاحیه و کلنگ زنی طرح های مختلف عمرانی و زیرساختی در دزفول و بخش های تابعه به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برنامه ریزی است که فهرست این طرح ها طی روزهای آینده نهایی می شود.
بزرگترین هنرستان دزفول هفته دفاع مقدس افتتاح می شود
مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه توجه به شهدا و دفاع مقدس در آموزش و پرورش بسیار پررنگ است، گفت: سال گذشته برگزاری 80 یادواره شهدا در مدارس دزفول برنامه ریزی شد که به دلیل استقبال مدارس و دانش آموزان، 86 یادواره برگزار شد.
امیر ظاهر طحان افزود: برگزاری یادواره شهدا در مدارس و انس دانش آموزان با شهدا تاثیرات عمیق فرهنگی و تربیتی بر دانش آموزان دارد.
وی با بیان اینکه احداث هنرستان به عنوان اولویت در دستور کار آموزش و پرورش دزفول قرار دارد، ادامه داد: بزرگترین هنرستان دخترانه دزفول در شهر سیاه منصور به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می شود و دومین هنرستان بخش های تابعه دزفول نیز دهه فجر امسال در شهر منتظران به بهره برداری می رسد.
دفتر ادبیات پایداری در دزفول افتتاح می شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه طیف مختلفی از برنامه های فرهنگی برای هفته دفاع مقدس در این اداره برنامه ریزی شده است، گفت: رونمایی از جشنواره داستان کوتاه پیرامون دفاع مقدس، برگزاری محفل شعر مقاومت با حضور شاعران تراز اول کشور و اکران فیلم های دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی سینمایی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس این اداره است.
حمید صادق جولا ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی و خط، جشنواره موسیقی های محلی و همچنین ‌رونمایی از کتاب شهدای هنرمندان دزفول از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد دزفول برای هفته دفاع مقدس است.
وی گفت: دفتر ادبیات پایداری برای نخستین بار در خوزستان همزمان با هفته دفاع مقدس در دزفول به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری شاخص کشوری، گردهمایی یک هزار نفره رزمندگان بخش مرکزی دزفول، دیدار با خانواده شهدای بخش مرکزی، برگزاری رزمایش های نظامی به صورت عمومی، کلنگ زنی و افتتاح چند پایگاه اورژانس و مرکز بهداشتی همزمان با دفاع مقدس از برنامه های مطرح شده دستگاه های مختلف برای هفته دفاع مقدس در این نشست بود.
دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری جشنواره آبی خاکی توسط هیات سه گانه، برگزاری مسابقات وررزشی در بخش های تابعه، جشنواره دلنوشته های نوجوانان خانواده مخابرات با شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از رزمندگان بخش سردشت، برگزاری همایش تبیین نقش جهادگران در دوران دفاع مقدس و سازندگی دیگر برنامه های مطرح شده در این نشست بود.
دیدار با پیشکسوتان و خانواده شهدای بازار، برگزاری شب خاطره برای امدادگران هلال احمر، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و نقاشی توسط اداره گاز، تجلیل از آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس اداره گاز، بهره برداری از 11 کیلومتر لوله کشی و توسعه شبکه گاز در شهرستان، ایجاد فضای نمایشگاهی ویژه دفاع مقدس در بقاع متبرک شاخص توسط اوقاف و همچنین اجرای برنامه ستاره شناسی و جهت یابی با ستارگان به یاد دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های مطرح شده برای هفته دفاع مقدس در این نشست بود.
برگزاری نمایشگاه در حاشیه نمازجمعه و اجرای برنامه های مردم یاری توسط تیپ 292 زرهی دزفول، افتتاح طرح بزرگ لایروبی و آبرسانی به مزارع بخش چغامیش، برگزاری همایش سران عشایر و همچنین افتتاح طرح های عمرانی در بخش چغامیش از دیگر برنامه های مطرح شده بود.
استان‌ها خوزستان 0 نفر برچسب‌ها هنرستان دفاع مقدس طرح های عمرانی دزفول هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/930287/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد

رونمایی از پوستر جایزه جهانی «شهر شعر» / «همای زرین» بر شانه کدام شاعر خواهد نشست؟

حواشی نخستین نشست خبری رئیس‌جمهوری را مشاهده کنید

بازتاب نشست خبری پزشکیان در رسانه‌های انگلیسی‌ زبان

دیدار نماینده ویژه پوتین با دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات کریدوری

پزشکیان: برای تامین معیشت مردم، شب و روز نمی‌شناسیم

جدیدترین اظهارات گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی: باید دست دولت را باز بگذاریم

تولید سالانه بیش از دو هزار تُن سماق در سردشت

گانتز: نتانیاهو به جای تمرکز بر آزادی اسرا درگیر دعوا‌های سیاسی است

نامه یحیی سنوار به سید عبدالملک الحوثی: مقاومت در وضعیت خوبی قرار دارد/ اخبار و اطلاعاتی که دشمن منتشر می‌کند در چارچوب جنگ روانی انجام / مقاومت خود را برای نبردی فرسایشی آماده می‌کند

طبق بررسی‌ها کیفیت نان در نانوایی‌هایی که انبار آرد دمای پایین تری دارد، بهتر است

دیدار نماینده جنبشن امل لبنان با وزیر خارجه

دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل یک زن در اندیمشک

دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل خانمی در اندیمشک

تداوم سیاست ایران در حمایت از مقاومت علیه اشغالگری صهیونیست‌ها

پژمان جمشیدی، بدلکار رقص استخدام کرد!

چهره ها/ تیپ خاص نیما شعبان‌نژاد در اکران سریال بازنده

صدف اسپهبدی در سریال بازنده

سپند امیرسلیمانی در قسمت جدید سریال «لالایی»

مقایسه ابعاد و اندازه زمین، زحل و مشتری

ستاره آلبانیایی اینتر تا 2028 ماندنی شد!

بزرگترین دشمن ما چیست؟

شعری زیبا از محمد علی بهمنی

آنالیز نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور؛ سیگنال‌ پزشکیان به آمریکا قبل از سفر به نیویورک

نماینده جنبش امل در تهران با عراقچی دیدار کرد

ظریف: هر کاری بخواهم بکنم حتما با وزیر خارجه مشورت و هماهنگی می‌کنم

پاسخ سفارت ایران در لندن به ادعایی درباره همکاری هسته‌ای مخفیانه ایران و روسیه

توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار میان خانوارهای مددجو در اهواز ، باوی و کارون

پرتاب ماهواره چمران 1 نشان دهنده ممتاز بودن ایران در فناوری هوافضاست

واکنش عراقچی به اتهام علیه ایران درباره ارسال سلاح به یمن

تاکید عراقچی بر تداوم سیاست اصولی ایران در حمایت از مقاومت علیه اشغالگری

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل و قطعات خودرو در دزفول

اجرای طرح امنیت محله محور در بهبهان

حل مشکلات درمان شهرستان ایذه نیازمند همکاری همه‌جانبه خیّرین و مسئولان

گزارشگر ویژه سازمان ملل: فلسطینیان حق دارند در برابر ظلم مقاومت کنند

راه اندازی پویش زنگ مدرسه

چایی به آقا داماد نرسید

تعریف جالب بازیگر مشهور کره‌ای از زعفران ایران

ستاره اسکندری مادر «سلمان فارسی» شد

چهارشنبه منتظر ماه‌گرفتگی باشید

زندگی مخفی جهان قبل از بیگ بنگ

با این باتری می‌شود موبایلی به نازکی کارت بانکی ساخت

برگزاری همایش جایگاه نماز در سطح نیروهای مسلح

نمایشگاه پاییزه در اهواز افتتاح شد

ترکیب استقلال و الغرافه مشخص شد

دو مجموعه چوگان و سوارکاری از فهرست مزایده خارج شدند

رسانه‌ها درباره ناترازی برق، گاز و بنزین به ما کمک کنند و ایده دهند

عشق شادی است

عراقچی: ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن کذب و اهانت است