پیام خوزستان

آخرين مطالب

جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است شهرستان ها

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن تاکید بر شناسایی و توجه به شبکه گسترده نفوذ رژیم صهیونیستی، به نیروهای مسلح کشور، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی دستمریزاد گفت و افزود: قدرت موشکی جمهوری اسلامی در وعده صادق2 نشان داد که جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است.
آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی جمعه 13 مهر ماه در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی و ایران صاحب دنیای اسلام است، اظهار کرد: جریان مقاومت و مستضعفان عالم بی‌پناه نیستند و پناه و پشتوانه زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی، جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستاد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر موشک‌هایی دارد که در 12 دقیقه تلاویو را شخم می زنند؛ ملتی با اراده پولادین و عزم راسخ که علاوه بر موشک، فرزندان و جوانانی دارد که آرزوی آنها ویران کردن رژیم صهیونیستی است.
شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه هر چه عدد وعده صادق بالاتر برود شگفتی دنیا از قدرت نظامی جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد، گفت: رهبران آنها با شنیدن صدای آژیر، به پناهگاه‌ها پناه می‌برند و دستشان هنگام خواندن بیانیه‌ها می‌لرزد و با کوچک‌ترین تهدیدها وجودشان را وحشت فرا می‌گیرد اما رهبر ما وقتی تهدید می شود، عزم راسختری دارد و قبل از مردم وارد میدان می‌شود و بدون ذره‌ای ترس و با شجاعت همراه ملت شعار می‌دهد « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».
نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: این شجاعت و در میدان بودن نه فقط مخصوص رهبر معظم انقلاب است بلکه در دولت مردان نیز وجود دارد همانطور که در حال حاضر وزیر امور خارجه با وجود تمام خطرات، در بیروت حضور دارد و این وحدت در جریان دیپلماسی نقطه قوت جبهه حق و قابل تقدیر است.
وی به جنگ‌های داخلی فراوان در لبنان قبل از حضور سید حسن نصرالله در این کشور اشاره و اظهار کرد: سید حسن نصر الله قبل از سال 1982 از شاگردان مرحوم سید عباس موسوی دبیر کل قبلی حزب الله بود که به همراه 14 شاگرد دیگر شهید موسوی در نجف، لبنان و قم درس خواند و پس از شهادت سید عباس موسوی و امام موسی صدر که بزرگان شیعه در لبنان بودند، در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران جنگ‌های داخلی لبنان، دبیرکل حزب الله لبنان شد.
شعبانی موثق به درگیری‌های شدید بین شیعیان لبنان در آن دوره اشاره و تصریح کرد: زمانی که سید حسن نصرالله مسئول حزب عمل بود، اختلافات عمیقی بین حزب الله و حزب عمل بود و گاهی در مساجد شیعیان با هم درگیر می شدند و برخی شیعیان به قتل می رسیدند.
امام جمعه همدان ضمن اشاره به درگیری های بین حزب الله و حزب عمل و ارتش لبنان گفت: سید حسن نصر الله در طول 32 سال گذشته، در جامعه شیعه وحدت ایجاد کرد به طوریکه امروز جامعه شیعه را در لبنان یکدست می‌بینیم و جریان حزب الله یک مجموعه منسجم و یکپارچه است.
وی با بیان اینکه هر چند امروز و پس از شهادت سید حسن نصرالله، دشمن تلاش می‌کند با فضاسازی رسانه‌ای، اختلاف بین شیعیان، حزب الله و ارتش لبنان را زنده کند، افزود: حتی دشمن تلاش می کند بین جمهوری اسلامی و حزب الله افتراق ایجاد کند به طوریکه در فضاهای رسانه ای خود اعلام کردند جمهوری اسلامی شما را کنار گذاشته و از شما حمایت نمی کند.
شعبانی موثقی ایجاد وحدت بین شیعیان لبنان و بین حزب الله و ارتش لبنان را یکی از مهمترین اقدامات سید حسن نصرالله خواند و تصریح کرد: شیعه در لبنان محروم، مستضعف و دارای اختلافات دورنی و مشکلات اقتصادی بود اما این سید به شیعیان عظمت داد بطوریکه امروز حزب الله در دولت و مجلس لبنان از کابینه سهم دارد و ارتباط خوبی با ارتش دارند.
وی با بیان اینکه بین حزب الله و ارتش تقسیم کار اتفاق افتاده است، گفت: دفاع از مرزهای لبنان بر عهده حزب الله است و مسائل داخلی را ارتش به عهده گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: سید حسن نصر الله افراد و جوانانی را تربیت کرده است که هر کدام می‌توانند مدیریت این مسئله را به عهده بگیرند؛ شاخه‌های نظامی حزب الله که امروز ایستادگی می کنند تقریبا از لحاظ نظامی استقلال دارند و وابستگی به دبیرکل به معنای نظامی ندارند بنابراین شهادت سید حسن نصر الله نمی تواند به مسیری که وی طراحی کرده است، آسیب وارد کند چرا که همچنان این مکتب مستمر خواهد بود.
شعبانی موثقی به صدور فرمان ترور سید حسن نصرالله توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مرکز سازمان ملل در نیویورک اشاره و مطرح کرد: وظیفه سازمان ملل حمایت از صلح و مراقبت از تنش‌ها و درگیری‌هاست اما نخست وزیر این رژیم کودک کش از سازمان ملل دستور ترور صادر میکند و بعد آمریکا اظهار بی خبری می‌کند در حالی که بمب‌های چندتنی که بر سر مردم لبنان ریخته شده است، همان بمب‌های آمریکایی است.
وی ضمن توصیه به مردم مبنی بر کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفت و از زحمات و خدمات فراوان مجموعه نیروی انتظامی در عرصه های مختلف قدردانی کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/957881/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بهترین و زیباترین جملات از نویسندگان برتر ایران

گذر از رنج ها...

کتاب «هوش مصنوعی، انقلابی در صنعت ارتباطات» منتشر شد

خطبه‌ عربی رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران؛ عامل عمده عقب‌ماندگی منطقه، وجود رژیم صهیونی و دخالت بیگانگان است

تحلیل زیدآبادی از خطبه‌ امروز رهبر انقلاب

حضرتی: مسیر اتحاد منطقه‌ای از اتحاد داخلی می‌گذرد

رهبر انقلاب: کار درخشان نیروهای مسلح ما کاملاً قانونی و مشروع بود

بازتاب گسترده بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی

جمله کلیدی رهبر انقلاب در نماز جمعه از نگاه رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات

دعوت عراقچی از دولت‌های منطقه برای حمایت از لبنان

عارف: امروز خاطرات ماندگار نمازهای جمعه اول انقلاب برایمان زنده شد

رایزنی عراقچی با «نبیه بری»

عراقچی: در صورت اقدام اسرائیل علیه ایران سخت‌تر پاسخ خواهیم داد

پاسخ عراقچی به سوالی درباره ترس از سفر به لبنان: ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم

راه و جریان مقاومت قطعا ادامه دارد و به سرانجام می‌رسد

پرچم سید حسن نصرالله توسط هزاران نصرالله دیگر برافراشته خواهد ماند

کاهش استرس سالمندان با دریافت حمایت‌های اجتماعی

رهبری در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران: مقاومت در منطقه عقب نخواهد نشست

عملیات وعده صادق 2 نقطه عطفی در تحولات سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا است

مقاومت عراق: با پهپاد جولان اشغالی و طبریا را هدف قرار دادیم

بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران

در مراسم نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب، حضور مسئولان لشکری و کشوری همدلانه و پر قدرت بود!

وعده صادق 2 قدرت نظامی ایران را به دنیا ثابت کرد

«عقلانیت» ترس انداختن به دل دشمنان است

حمله 3 پهپاد مقاومت عراق به رژیم صهیونیستی

7 پایگاه ارتش اسرائیل مورد حمله گسترده حزب الله قرار گرفت

وعده صادق 2 اقتدار و عزت ایران را تثبیت کرد

(ویدئو) حمله موشکی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو

رژیم غاصب اسرائیل به پایان خط رسیده است

پاسخ قاطع در صورت تداوم گستاخی اسراییل/مکتب حزب الله ادامه دارد

محمودی: رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را در پیش خواهد داشت

انهدام 145 باند سرقت در خوزستان/ کاهش 25 درصدی موارد قتل

پل آزادی خرمشهر بازگشایی شد

امام‌جمعه کرج : پاسخ سپاه به جنایات صهیونیست ها دل مظلومان را شاد کرد

محورهای خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران چه بود؟

بازتاب بیانات رهبری در رسانه‌های فرانسوی‌زبان

قدرت نظامی ایران، صهیونیست‌ها را در هم شکست

تقویت فرهنگ شهادت طلبی در امت اسلامی با شهادت سید مقاومت

جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است

امامان جمعه استان تهران در خطبه‌های نماز جمعه چه گفتند؟

فیلم | زاهدانی‌ها در تجمع حمایت از محور مقاومت از اشتیاق دیدار رهبری گفتند

رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را در پیش خواهد داشت

تنها راه برای مقابله با اسرائیل، مقاومت است

با طوفان وعده صادق ٢ دیگر برای صهیونیست‌ها امنیتی وجود ندارد

خطبه های عربی رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز + متن کامل و ترجمه

امام جمعه جیرفت: عملیات موشکی سپاه، برگ زرین و افتخار دیگری برای نظام بود

شروع روز دوم لیگ کاناپولو بانوان کشور در دریاچه آزادی

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در فلسطین اشغالی

عملیات موشکی ایران آزادی خواهان جهان را خوشحال کرد

پیش‌بینی گرد و خاک در این استان ها