پیام خوزستان

آخرين مطالب

سید حسن نصرالله ثابت کرد اسرائیل شکست ناپذیر نیست/ اسرائیل به تنهایی قادر به مقابله با ایران نیست شهرستان ها

سید حسن نصرالله ثابت کرد اسرائیل شکست ناپذیر نیست/ اسرائیل به تنهایی قادر به مقابله با ایران نیست
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - «مولانا عزمی عبدالحمید»، رئیس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تاکیدکرد که محور مقاومت از ریشه تعهد بر حق، عدالت و رهایی از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی که مورد حمایت قدرت‌های غربی به ویژه آمریکا است، رشد کرد.
وی گفت: «بذرهای مقاومت از ایدئولوژی عقیده اسلامی با تمرکز بر رأس همه مقاومت‌ها که دفاع و آزادسازی مسجدالاقصی است، جوانه می‌زند.
»
وی افزود: «رهبران مقاومت به عنوان یک نیروی نظامی به خوبی عواقب مبارزه با رژیم صهیونیستی را می‌دانند. عقاید جهادی آنها فراتر از مرزهای فلسطین است. آنها معنا و وظیفه ایستادن در کنار مظلومان در برابر ظالمان را درک می‌کنند.»
عزمی عبدالحمید ادامه داد: «صهیونیسم با تمام نهادهای آن که توسط سیاستمداران، حمایت مالی می‌شود، احساس می‌کند که شکست‌ناپذیر است. سید حسن نصرالله ثابت کرد که آنها اشتباه می‌کنند.»
وی با اشاره به اعتقاد راسخ رهبران مقاومت به مبارزه برای آزادی، خاطرنشان کرد: «رهبران مقاومت حاضرند (در این راه) جان خود را فدا کنند. شهادت یا پیروزی تنها انتخاب آنهاست.»
وی افزود: «ترور سید حسن نصرالله و دیگر رهبران حزب‌الله به رزمندگانش انگیزه داد که استقامت کنند و هرگز عقب‌نشینی نکنند. رژیم صهیونیستی این موضوع را می‌داند. ترور نصرالله، مقاومت را بیش از پیش افزایش داده است. سید حسن نصرالله ثابت کرده است که در قلب هر مبارزی زندگی می‌کند.»
عزمی تصریح کرد که صهیونیست‌ها می‌دانند سید حسن نصرالله، حزب الله را قدرتمند کرد و نه تنها این جنبش را به امکانات نظامی مجهز نمود، بلکه ایده مبارزه با ظلم را به هر مسلمان ارائه داد.
اسرائیل نمی‌تواند برای همیشه از حمایت آمریکا برخوردار باشد
رئیس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی در رابطه با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل ممکن است تصور کند که می‌تواند برای همیشه از حمایت‌های ایالات متحده و متحدانش برخوردار باشد؛ اما آنها ها به خوبی می‌دانند که اتکا به آمریکا تضمینی نیست.»
وی افزود: «اسرائیل و ایالات متحده در سطح بین‌المللی به معنای واقعی کلمه منزوی شده‌اند و با خشم جهان مواجه هستند، زیرا بیش از نیمی از اعضای سازمان ملل اتحاد با اسرائیل را رد می‌کنند. اکنون بسیاری از کشورها نه تنها در گفتار، بلکه در عمل نیز موضع محکمی علیه اسرائیل اتخاذ کرده و چندین کشور تجارت با این رژیم را ممنوع کرده‌اند.»
عزمی عبدالحمید گفت: «تجاوز اشغالگران به غزه مردم را در غرب بیدار کرده است و درک کرده‌اند که اسرائیل تهدید واقعی برای صلح و امنیت جهانی است. جنایات در غزه و کرانه باختری، ماهیت وحشیانه اسرائیل را آشکار می‌کند. اسرائیل هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد. کشتار جمعی گسترده نوزادان، کودکان، زنان، کارکنان بهداشت، داوطلبان کمک‌های بشردوستانه، کارکنان سازمان ملل و کارکنان رسانه‌ها بسیار آشکار و غیرانسانی است.»
وی با اشاره به تایید جنایت نسل‌کشی اسرائیل توسط دیوان بین‌المللی دادگستری، خاطرنشان کرد: «من به شدت معتقدم که صهیونیسم با چالشی بی‌سابقه از داخل اسرائیل و با حامیانش مواجه خواهد شد. اسرائیل اکنون بار فروپاشی اقتصادی خود را به دوش می‌کشد. جنگی که علیه غزه و اکنون در لبنان به راه انداخته، تمام منابع این رژیم را که نمی‌تواند بیش از حد به آمریکا وابسته باشد، از بین خواهد برد. از سوی دیگر، ایالات متحده با یک بار اقتصادی داخلی مواجه است که جنگ را دوام نمی‌آورد. زیرا اسرائیل می‌خواهد آمریکا مستقیما درگیر آن شود. ایالات متحده در حمایت از اوکراین میلیاردها دلار هزینه کرده است.»
رئیس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی تاکید کرد: «صهیونیسم نابود خواهد شد. اسرائیل با انفجاری از درون مواجه خواهد شد و نتانیاهو در دادگاه جهانی پاسخگو خواهد بود.»
پیام عملیات «وعده صادق 2» بسیار قوی بود
عزمی عبدالحمید در مورد عملیات «وعده صادق 2» گفت: «در عملیات وعده صادق 2 به پایگاه‌های نظامی و سازمان موساد اسرائیل حمله شد. اسرائیل توانایی‌های ایران را می‌شناسد. حمله قبلی ایران، اگرچه در مقیاس خفیف‌تری بود، اما نشان داد که اسرائیل آسیب‌پذیر است. حمله اخیر ایران نیز تهدید بزرگتری را نشان داده است.»
وی افزود: «رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله ایران متوقف نخواهد شد، اما پیام حمله ایران بسیار قوی بود. اسرائیل ممکن است در فکر تلافی از طریق ترور هدفمند یا جنگ کامل با دخالت ایالات متحده و متحدانش باشد؛ اما اسرائیل به تنهایی قادر به مقابله با ایران نخواهد بود. اسرائیل باید با کشاندن کشورهای دیگر به جنگ نیابتی، جنگ را منطقه‌ای کند و به نظر من، این امر اسرائیل را تا امروز در مورد مسیر اقدام بعدی مردد می‌سازد. در این میان اسرائیل همزمان با چهار جبهه غزه، کرانه باختری، یمن و لبنان رو به رو است.»
وی اشاره کرد که اسرائیل پاسخ حمله را خواهد داد، اما از طریق فناوری و اطلاعات دفاعی بسیار پیچیده که ممکن است در یک استراتژی غیر متعارف مانند حمله سایبری در لبنان حمله کند.
عدم اتحاد مسلمانان در رسیدگی به مسئله فلسطین
رئیس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی بر عدم اتحاد ملت‌های مسلمان در تصمیم‌گیری در مورد چگونگی رسیدگی به موضوع فلسطین تاکیدکرد و گفت: «مسلمانان با مشکل عدم اتحاد روبه‌رو هستند. تفرقه بین ملت‌های مسلمان در بسیاری از زمینه‌ها از جمله سیاست، اقتصاد، تجارت، سیاست خارجی، مسائل فرهنگی-اجتماعی، فناوری و حتی در همکاری‌های دوجانبه از سوی دشمنان تنظیم شده است.»
وی افزود: «کشورهای اسلامی باید نسبت به سیاست‌های عادی سازی با اسرائیل انتقاد کنند. این استراتژی اخیر برای خنثی کردن جنبش مقاومت است. بسیاری از ملت‌های مسلمان در هژمونی ایالات متحده گرفتار شده‌اند تا بذر اختلاف بین ملت‌ها را برپا کنند.»
وی خاطرنشان کرد: «جنبش مقاومت در عراق، یمن و لبنان حیاتی است. این جنبش‌ها تنها نیروهای مستقیم و ملموسی هستند که با اسرائیل مقابله می‌کنند. در مورد چگونگی تقویت مبارزه در این میدان جنگ نیاز به اجماع وجود دارد. ایران تنها کشوری است که با اقدامات مشخص در مقابل اسرائیل و آمریکا ایستاده است.»
عبدالحمید در پایان تصریح کرد: «ملت‌های مسلمان باید دشمن واقعی خود را مشخص کنند و از درگیری‌های فرقه‌ای اجتناب نمایند. اختلافاتی که توسط برخی علمای سطحی‌نگر رهبری می‌شود، امت را تضعیف می‌کند.»
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/960105/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نوبل ادبیات 2024 و چند احتمال

برای آرزوهای محال خویش می‌گریم

صحبت های شنیدنی کوتاه از دکتر انوشه درباره غصه خوردن

فرمانده سپاه خطاب به ملت ایران: هرگونه خباثت دشمن را با قدرت و صلابت منکوب خواهیم ساخت

محمد هاشمی: عملیات وعده صادق 2 حق مشروع ایران بود

محمد مهاجری: اگر قرار باشد توقعات تندروها برآورده شود اسمش وفاق ملی نیست

دستخط رهبر انقلاب و شهید نصرالله در قرآن اهدایی به خانواده شهید همدانی

فلاحت پیشه: پزشکیان حداقل FATF داخلی را عملی کند

بحث جالب وکیل منافقین و نماینده دادستان در دادگاه

شهریار حیدری: ایران در عملیات وعده صادق 2 اخلاق جنگی را رعایت کرد

حزب‌الله: پیکر شهید نصرالله در لبنان است

روایت مقاومت به‌ لهجه بین‌المللی

مسیر مقاومت با شهادت «سید حسن نصرالله» بسته نخواهد شد

تصویر مظلومیت کودکان فلسطین و لبنانی روی بوم نقاشی کودکان ایرانی

النخاله: به شروط پیشین خود درباره آتش‌بس پایبند هستیم

اندرزگاه نیمه باز زندان کهنوج افتتاح شد

دستاوردهای معجزه‌آسای طوفان‌الاقصی

برگزاری رویداد فناورانه ایتاپ توسط دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

راه نجات مسلمانان غزه و لبنان را مقاومت است

تله واتساپ برای محور مقاومت | برای مقابله چه باید کرد؟

تاکید زیاد النخاله بر وحدت در برابر رژیم صهیونیستی در نخستین سالگرد طوفان‌الاقصی

سرگذشت حزب الله از ابتدا تا کنون / جایگاه حزب‌الله در قدرت بازدارندگی ایران کجاست؟

پاسخ تفصیلی به شبهات «مقاومت و فلسطین»

راه نجات مسلمانان غزه و لبنان مسیر مقاومت است

دنده عقب تراکتور و جنجال گلر ملی‌پوش/ پرسپولیس تهدید جدی سپاهان

پاسخ حتمی رژیم صهیونیستی به وعده صادق 2/ واکنش در چارچوب قواعد بازی خواهد بود

برگزاری عصر شعر دفاع مقدس در اراک

اسرائیل در واکنش به حمله موشکی ایران چه می کند؟

درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست

در ستایش مواضع سیدحسن خمینی

اسرائیل منتظر سیلی مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان باشد

حماسه 7 اکتبر؛ خبرنگارانی که مکمل جریان مقاومت شدند

در مسیر مقاومت نباید هراس داشت + فیلم

ثبت ملی 4 اثر دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند

شهدای مقاومت روی بوم نقاشی+تصاویر

غزه؛ کلاس درس آزادی‌خواهی برای دانشجویان آمریکایی و اروپایی

حماس: نتانیاهو شکست خورد/ القسام توان ضربه زدن به اشغالگران را دارد

دستاورد‌های معجزه‌آسای طوفان‌الاقصی

ترس از قدرت پوشالی صهیونیسم‏‎ ‎‏و اسرائیل نداشته باشید

حملات موشکی سنگین القسام به مواضع اسرائیل در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی

هرمزگان، قطب صادراتی ایران در نیمه نخست سال + جدول

10 زخمی در حمله موشکی حزب‌الله لبنان به حیفا و طبریا

تایید پرونده ثبت ملی چهار اثر دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند

قیمت سکه بهار آزادی امروز دوشنبه 16 مهر ماه 1403 | سکه ارزان شد؟

واکنش اسرائیل به عملیات وعده صادق 2 حتمی اما محدود خواهد بود

صهیونیسم زیر پای مقاومت/سپاس امام امت از امیر مقاومت/پیشخوان

حمله موشکی گسترده حماس به مواضع اسرائیل در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی

طوفان الاقصی؛ یک سال پس از زلزله‌ای که جهان را لرزاند

‌همه امکانات ارتش در خدمت سپاه عاشوراست

تظاهرات صهیونیست‌ها در مقابل محل اقامت نتانیاهو + فیلم